رقابت 3 باشگاه انگلیسی برای به خدمت دریافت ایسکو

به گزارش کی آنلاین، یک نشریه انگلیسی گزارش داد سه باشگاه بزرگ انگلیس با یکدیگر برای جذب ستاره اسپانیایی رئال مادرید رقابت می نمایند.

رقابت 3 باشگاه انگلیسی برای به خدمت دریافت ایسکو

به گزارش خبرنگاران ، نشریه انگلیسی سان گزارش داد باشگاه چلسی خود را آماده ارائه پیشنهادی 70 میلیون پوندی به رئال مادرید برای جذب ایسکو می نماید، بازیکنی که جایگاهش در ترکیب اصلی کهکشانی ها متزلزل شده است. سان اطلاع داد سران باشگاه چلسی امیدوارند با قراردادی چهار و نیم ساله ایسکو 26 ساله را در پنجره نقل وانتقالات زمستانی پیش رو به خدمت بگیرند و مذاکرات را با طرف مادریدی به زودی شروع خواهند کرد.

طبق این گزارش در حالی که دو باشگاه منچسترسیتی و آرسنال نیز خواستار به خدمت دریافت هافبک اسپانیایی رئال مادرید هستند، مدیران باشگاه چلسی امیدوارند که بتوانند با ارائه پیشنهاد دستمزد 250 هزار پوند در هفته این بازیکن را برای پیوستن به آبی پوشان لندنی متقاعد نمایند. آرسنال هنوز پیشنهادی رسمی به رئال مادرید برای به خدمت دریافت ایسکو ارائه نکرده و منچسترسیتی نیز برنامه اش جذب این بازیکن در تابستان آینده است، از این رو چلسی در رقابت برای جذب این بازیکن دست برتر را دارد.

گفته می گردد فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید و سانتیاگو سولاری سرمربی کهکشانی ها با فروش ایسکو موافق هستند. هافبک بازیساز سفیدپوشان مادریدی این فصل تنها در 11 بازی لالیگایی به میدان رفته و در بازی هفته گذشته رئال مادرید مقابل زسکا مسکو در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا توسط طرفداران رئال در استادیوم سانتیاگو برنابئو هو شد.

مائوریتزیو ساری که روند نسبتاً خوبی با چلسی در فصل اول حضورش در این تیم را تا کنون داشته، از مدیر ورزشی چلسی خواسته تا ایسکو را به خدمت بگیرد و برنامه اش استفاده از زوج ایسکو - ادن اِزار در ترکیب آبی پوشان لندنی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 115

به "رقابت 3 باشگاه انگلیسی برای به خدمت دریافت ایسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت 3 باشگاه انگلیسی برای به خدمت دریافت ایسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید