عبدولی: شرایط وزنی مناسبی ندارم، در لیگ کشتی نمی گیرم

به گزارش کی آنلاین، دارنده سه مدال جهانی و برنز المپیک 2016 گفت: از این بلاتکلیفی دلسرد شده ام، یک روز تمرین می کنم و یک روز هم نمی روم؛ قصد کشتی دریافت در لیگ را هم ندارم.

عبدولی: شرایط وزنی مناسبی ندارم، در لیگ کشتی نمی گیرم

سعید عبدولی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد پیگیری تمریناتش گفت: کمی تمرین می کنم. در تهران هستم. به هرحال سالن ها بسته هستند و تمرین کردن سخت است.

وی با تاکید بر اینکه قصد کشتی دریافت در لیگ برتر را ندارد، گفت: من با هیچ تیم لیگ رجحان قرارداد نبستم و در لیگ کشتی نمی گیرم.

قهرمان سال 2011 کشتی فرنگی دنیا تاکید نمود: من در جریان نیستم چه تصمیمی برای مسابقات دنیای گرفته شده، از این بلاتکلیفی دلسرد شده ام. یک روز تمرین می کنم و یک روز هم نمی روم. یک روز خبر خوبی می شنوم و تمرین را دنبال می کنم و بعد یک خبر بد می رسد و دست از تمرین می کشم.

ملی پوش وزن 82 کیلوگرم فرنگی در مسابقات دنیای نورسلطان که قرار است برای المپیک به وزن 77 کیلوگرم برگردد، در مورد شرایط وزنی اش گفت: به لحاظ وزنی شرایط نابسامانی دارم. 87 کیلو شده ام، البته اگر شرایط طبیعی گردد و انگیزه داشته باشم، رسیدن به وزن مورد نظرم مشکل نیست. واقعا بدون اینکه آسیبی ببینم و قدرت و سرعتم کم گردد، در سه - چهار ماه به وزن ایده آل می رسم. ما که باتجربه هستیم در مورد سر وزن رسیدن مسئله ای نداریم.

عبدولی با اشاره به اینکه اگر اردوی تیم ملی برگزار گردد، به تمرینات نخواهد رفت، توضیح داد: خیلی از دوستان و آشنایانم کرونا دریافتد. جوان 24-25 ساله هم بدون هیچ بیماری زمینه ای کرونا گرفت و درگذشت. اگر اردوی تیم ملی هم در این شرایط برگزار گردد، به اردو نخواهم رفت. البته نگران خودم نیستم چون من کرونا نمی گیرم و یا شاید هم گرفته باشم. من بچه هایم را هم به مدرسه نمی فرستم و آنلاین درس شان را می خوانند. اردوی تیم ملی در فضای بسته است و این شرایط را سخت تر می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1208

به "عبدولی: شرایط وزنی مناسبی ندارم، در لیگ کشتی نمی گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدولی: شرایط وزنی مناسبی ندارم، در لیگ کشتی نمی گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید