طعنه سامسونگ به هواوی میت 30 در خصوص سرویس های گوگل

به گزارش کی آنلاین، در جریان معرفی گوشی های هواوی میت 30 که به دلیل تحریم های آمریکا بدون اپلیکیشن ها و سرویس های گوگل روانه بازار می شوند، سامسونگ ایمیلی به زبان اسپانیایی به مشتریان خود در کشورهای آمریکای لاتین ارسال نموده که در عنوان آن آمده: از آپدیت ها، اپلیکیشن ها و سرویس های گوگل لذت ببرید.

طعنه سامسونگ به هواوی میت 30 در خصوص سرویس های گوگل

در بخش فوقانی ایمیل بخشی از نقد کارشناس سایت 9To5Google عنوان شده که گوشی گلکسی نوت 10 را به عنوان بهترین گوشی اندرویدی موجود در بازار مطرح نموده است. در پایین این نقل قول هم می توانیم تصویری از گلکسی نوت 10 را مشاهده کنیم که در هوم اسکرین آن اپلیکیشن های گوگل مانند پلی استور، گوگل مپ، جیمیل و گوگل کروم توجه را جلب می نمایند؛ تمام مواردی که کاربران هواوی میت 30 و میت 30 پرو نمی توانند به آن ها دسترسی داشته باشند.

در بخش دیگر هم آمده که خریداران این گوشی به مدت چهار ماه می توانند از سرویس پولی YouTube Premium استفاده نمایند. شاید زمان بندی این ایمیل کاملا تصادفی باشد که البته با توجه به محتوای آن چنین چیزی بعید به نظر می رسد.

در هر صورت روزبه روز وسعت تبعات تحریم آمریکا علیه هواوی بیشتر می گردد و سامسونگ هم با توجه به این مسائل هواوی، می خواهد تا آنجایی که می تواند سهم بازار گوشی های این شرکت را از آن خود کند؛ و برای این منظور ظاهرا حاضر است چنین طعنه هایی را مطرح کند.

منبع: Android Central

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 393

به "طعنه سامسونگ به هواوی میت 30 در خصوص سرویس های گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه سامسونگ به هواوی میت 30 در خصوص سرویس های گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید