ردپای مرغ دولتیها در آهنگری پیدا شد!

به گزارش کی آنلاین، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهمانی اطلاع داد که به مدت دوماه روزانه دو تن مرغ های قیمت مصوب را از آمل به تهران آورده و به جای فروش به خرده فروشی ها در آهنگری، فیله نموده و به قیمت 70000 تومان می فروختند.

ردپای مرغ دولتیها در آهنگری پیدا شد!

به گزارش خبرنگاران از فارس، رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم از توزیع غیر بهداشتی مرغ های فیله شده در کارگاه آهنگری اطلاع داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی تخلف صورت گرفته را 22 میلیارد ریال اعلام نموده اند.

سرهنگ جلیل موقوفه ای در تشریح خبر فوق گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی برتردد چند دستگاه وانت یخچال دار ویژه حمل مرغ در یک کارگاه آهنگری در شهرک ولی عصر، آنالیز موضوع در دستور کار تیم عملیات کلانتری 153 شهرک ولی عصر نهاده شد.

وی بیان داشت: تحقیقات و آنالیز اولیه توسط ماموران کلانتری نشان از این داشت، روزانه حداقل دو دستگاه وانت یخچال دار ویژه حمل مرغ به داخل کارگاه آهنگری تردد دارند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران مطرح کرد: نتیجه تحقیقات صورت گرفته به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از داخل محل کارگاه اخذ و تیمی از ماموران کلانتری شهرک ولی عصر تردد خودرو ها را تحت مراقبت قرار دادند.

سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه تیم عملیات کلانتری با ورود خودروی وانت به داخل کارگاه عملیات دستگیری متهمان را شروع کردند، توضیح داد: با دستگیری راننده وانت و مالک کارگاه تعیین شد که با هماهنگی مالک کارگاه آهنگری و یک مرغ فروش در شهر آمل، رانندگان، وانت های حامل مرغ را با قیمت مصوب 185 هزار ریال از شهر آمل به مقصد شهر تهران بارگیری و به جای انتقال و فروش به مغازه های خرده فروشی به قیمت 224 هزار ریال مرغ ها را در داخل کارگاه و در محیطی غیر بهداشتی فیله نموده و به قیمت بیش از 70 هزار تومان، در بازار آزاد می فروشند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان معترف شدند، حدود دو ماه روزانه دو تن مرغ به این روش در این کارگاه فیله نموده و در بازار آزاد فروخته اند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عظیم با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی تخلف صورت گرفته را 22 میلیارد ریال بر آورد نموده اند، اظهار داشت: کشف جزئیات پرونده و دستگیری سایر متهمان پرونده دستور کار قرار گرفته است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1375

به "ردپای مرغ دولتیها در آهنگری پیدا شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردپای مرغ دولتیها در آهنگری پیدا شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید