درون خودرو تسلا خود GTA بازی کنید!

به گزارش کی آنلاین، از توییت های جدید ایلان ماسک می توان دریافت که او هدف های بزرگی برای اضافه کردن بازی هایی ویدیویی به خودروهای تسلا دارد. در جدیدترین این توییت ها نام بازی GTA مطرح شده است. ماسک همچنین در مصاحبه های اخیر خود به افزودن بازی های کامپیوتری به خودردوهای تسلا اشاره ای داشته است، پس احتمالاً در آینده ای نه چندان دور لفظ گیمینگ درون خودرو هم به میدان بازی های کامپیوتری راه می یابد!

درون خودرو تسلا خود GTA بازی کنید!

ممکن است بسیاری توییت اخیر وی را شوخی فرض نمایند، اما دنیای تکنولوژی می داند که ایلان ماسک مرد عمل است. البته افزودن دستگاهی که تجربه یک بازی شوتر اول شخص را به انسان القا کند، آن هم در یک خودرو کار بسیار پیچیده ای است حتی برای ایلان ماسک.

اگر افزودن بازی های شوتر اول شخص کار دشواری است، بازی Minecraft چطور؟ ایلان ماسک ماه گذشته توییتی در خصوص اضافه کردن بازی ماین کرفت به خودروهای تسلا به اشتراک گذاشت. در این توییت ماسک حتی به بازی واقعیت افزوده Pokemon Go هم اشاره نمود.

قبل از آن نیز در توییتی در خصوص حضور بازی Witcher در خودروهای تسلا از دنبال نمایندگان خود سوال کرد و گذشته از تمام این حرف ها هم اکنون نیز در بعضی از مدل های تسلا بازی های مسابقه ای وجود دارد که می توان برای بازی کردن از فرمان و پدال های خودِ ماشین استفاده کرد، پس حضور بازی های ویدیویی در مدل های بعدی تسلا زیاد هم دور از ذهن نیست.

در جدیدترین توییت خود، Musk مدعی شد چیزی نمانده تا زمانی که یک نفر در بازی GTA درون یک تسلا، یک تسلا بدزدد!!

قسمت نظرات این توییت پر از سوالات افراد مشتاق این ایده بوده ولی باید در نظر داشت که بازی جذابی مانند GTA قسمت بزرگی از توجه و تمرکز افراد را به خود جلب می نماید و رانندگی در چنین وضعیتی اصلاً ایده جالبی نیست. اما اگر تسلا بخش ماشین های خودران خود را توسعه دهد، ایده بازی های کامپیوتری درون خودرو می تواند بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد. با این اوصاف به نظر تا عملی شدن چنین ایده هایی هنوز فاصله داریم.

البته تا این زمان تمام این صحبت ها حدس و برآورد های دوست داران تکنولوژی بنا بر گفته های ایلان ماسک است و خبری رسمی در این مورد منتشر نشده است، اما شخصیت او به گونه ای است که چنین حرف های عجیب و غریبی را به واقعیت تبدیل می نماید.

منبع : شهر سخت افزار

منبع: آی تابناک
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1096

به "درون خودرو تسلا خود GTA بازی کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درون خودرو تسلا خود GTA بازی کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید