قایق برقی روی سقف خودرو ، یک طرح خارق العاده که به آسانی حمل می گردد

به گزارش کی آنلاین، قایق برقی کائبون ساخته شده از فیبر کربنی آنقدر سبک است که می توان به راحتی آن را روی سقف ماشین به سمت آب حمل کرد.

قایق برقی روی سقف خودرو ، یک طرح خارق العاده که به آسانی حمل می گردد

به گزارش خبرنگاران و به نفل از نیو اطلس، قایق برقی Kaebon EB Eins (One) که برای کمترین وزن ممکن بهینه سازی شده، یک قطعه صاف و یکپارچه از فیبر کربن است که برای سر خوردن بی صدا در آب طراحی شده است. این قایق بسیار سبک وزن است، در واقع می تواند مانند یک کانو روی سقف یک خودروی شاسی بلند سوار گردد. شکل شیک آن تضمین می نماید که قایقران ها از گذران وقت خود در آب لذت ببرند و تا حد امکان از آن لذت می برند.

شرکت کائبون در مونیخ آلمان در سال 2021 به وسیله کای کراوس، با اهداف صریح ساخت سبک ترین قایق های موتوری در دنیا و پیشبرد فناوری پاک و پایدار قایقرانی تاسیس شد. کراوس و شرکتش به دستاوردهایی در زمینه کاهش وزن در هواگردهای صنایع هوافضا و خودروهای با کارایی بالا با استفاده از کامپوزیت پیشرفته دست یافته است. به همین دلیل اولین قایق کائبون،از فیبر کربنی با هسته فوم خلاء ساخته شده است که به علت ترکیبی از وزن کم، استحکام و دوام آن به عنوان محصولی ممتاز از این کمپانی انتخاب شده است.

بهینه سازی نوآورانه وزن منجر به فراوری یک قایق برقی 5.3 متری با وزنی در حدود 89 کیلوگرم می گردد، از همین رو قایق کائبون برای حمل روی سقف یک خودرو به مقدار کافی سبک است. رانندگان می خواهند مطمئن شوند که در هنگام حمل قایق وسیله نقلیه آن ها می تواند وزن قایق را تحمل کند و بعلاوه بتواند از سر خوردن محموله مراقبت نمایند، اما هدف اصلی رانندگان این است که بتوانند با یک خودروی چهار نفره شیک به سمت آب حرکت نمایند. قایق موتوری روی سقف خودرو بدون احتیاج به تریلر و یدک کش مطمئنا می تواند یک قایق مجذوب کننده باشد.

بیشتر بخوانید:

  • ساخت شهری شناور بر روی آب | تصاویر این طرح هیجان انگیز را ببینید

کائبون حداکثر سرعت تقریبی این قایق را منتشر نکرده است، اما می گوید برای 45 دقیقه با عملکرد کامل و سرعتی و تا 10 ساعت در زمان حرکت آهسته، شارژ باتری کافی خواهد داشت. یک شارژر استاندارد، ظرف 10 ساعت، شارژ باتری قایق را از 0 تا 100 درصد می رساند، در حالی که شارژر سریع تر این قایق در کمتر از دو ساعت این کار را انجام می دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 فروردین 1402 بروزرسانی: 25 فروردین 1402 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2233

به "قایق برقی روی سقف خودرو ، یک طرح خارق العاده که به آسانی حمل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قایق برقی روی سقف خودرو ، یک طرح خارق العاده که به آسانی حمل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید