حادثه وحشتناک برای مهمانان هنگام ورود به خانه!

به گزارش کی آنلاین، مرد آرژانتینی پس از آنکه برادرزاده و همسر باردارش در مقابل درب خانه او مورد حمله سه دزد مسلح قرار گرفته بودند با خروج از خانه و شلیک گلوله یکی از دزدان را از پای درآورد.

حادثه وحشتناک برای مهمانان هنگام ورود به خانه!

به گزارش خبرنگار ، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه کشته شدن یک دزد مسلح را در یکی از مناطق کشور آرژانتین به تصویر می کشد. این دزد که به یاری دو همدستش به یک زن باردار و شوهرش حمله ور شده بود با شلیک گلوله یکی از اقوام آنها از پای درآمد.

دو همدست این دزد با خوش شانسی از این حادثه جان سالم بدر بردند. ایزِکوئیل 27 ساله به همراه همسر باردارش در حال ورود به خانه عمویش بودند که ناگهان در مقابل درب ورودی مورد حمله این سه دزد نهاده شدند.

در ویدئویی که توسط دوربین مداربسته ساختمان مجاور محل وقوع حادثه تهیه شده چگونگی وقوع آن را نشان می دهد. در ابتدای این ویدئو سه دزد در حالی که یکی از آن ها یک اسلحه در دست دارد و حتی اقدام به شلیک گلوله می نماید زن باردار و شوهرش را با تهدید به کشتن وادار به تحویل دادن سوئیچ ماشین و تلفن همراه می نمایند. در این ویدئو مشاهده می گردد در حالی که مرد جوان به همراه همسرش وارد حیاط خانه عمویش شده با تهدید دزدان مجبور به دادن تلفن همراه و سوئیچ خودرو به آن ها می گردد.

لحظاتی بعد و حین فرار دزدان کلائودیو رامون پاردو ، عموی این پسر جوان از خانه خارج شده و با یک کلت کمری به سمت دزدان شلیک می نماید. در این حادثه که پنجشنبه هفته گذشته در منطقه لانگچامپس آرژانتین رخ داد یکی از دزدان که 17 سال داشت مورد هدف نهاده شد و کشته شد. همچنین دزد دیگری که 18 ساله بود زخمی شد.

لازم به ذکر است؛ جستجو های پلیس برای دستگیری دزد سوم ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 528

به "حادثه وحشتناک برای مهمانان هنگام ورود به خانه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حادثه وحشتناک برای مهمانان هنگام ورود به خانه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید