جواد فروغی و رستمیان شانس مدال المپیک را از دست دادند

به گزارش کی آنلاین، تیم میکس تپانچه بادی ایران با ترکیب جواد فروغی و هانیه رستمیان در مرحله نیمه نهایی میکس تیم بازی های المپیک 2020 با رکورد 382.13 در رده پنجم قرار گرفت و ملی پوشان از کسب مدال بازماندند.

جواد فروغی و رستمیان شانس مدال المپیک را از دست دادند

فروغی با کسب 196 امتیاز بیشتر از تمام تیراندازان در مرحله نیمه نهایی امتیاز گرفت، اما بدست آوردن 186 امتیاز از طریق هانیه رستمیان باعث شد تا تیم میکس ایران با تنها 2 اختلاف امتیاز نسبت به صربستان، شانس رسیدن به مسابقه رده بندی را از دست دهد. در نهایت چین و روسیه برای مدال طلا و اوکراین و صربستان برای مدال برنز مسابقه می دهند.

تیم میکس ایران در مرحله مقدماتی این ماده با رکورد 575.18 و قرار گیری در رده هشتم به نیمه نهایی رسیده بود. در مرحله نیمه نهایی، دو تیم فینالیست برای کسب مدال طلا و دو تیم رده بندی برای رسیدن به مدال برنز تعیین می شوند.

پیش از این جواد فروغی در تپانچه بادی 10 متر صاحب نام قهرمانی شد. او توانست اولین مدال المپیک تاریخ تیراندازی ایران و اولین مدال کاروان ایران در توکیو را کسب کند. هانیه رستمیان هم در تپانچه بادی زنان تنها با یک اختلاف در رده دهم ایستاد و شانس حضور در فینال را از دست داد.

نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم زاده، مهیار صداقت، جواد فروغی و هانیه رستمیان اسامی تیراندازان ایرانی حاضر در المپیک توکیو است. فاطمه کرم زاده و آرمینا صادقیان در تفنگ بادی این مسابقات در رده 23 و 30 ایستادند. مهیار صداقت هم تنها با یک دهم اختلاف در تفنگ بادی مردان نهم شد.

مسابقات تیراندازی المپیک توکیو از شنبه دوم مرداد آغاز شده و تا یازدهم مرداد ادامه دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1734

به "جواد فروغی و رستمیان شانس مدال المپیک را از دست دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواد فروغی و رستمیان شانس مدال المپیک را از دست دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید