جدیدترین آینه تناسب اندام در خانه به هوش مصنوعی و مربیان آنلاین مجهز است

به گزارش کی آنلاین، شرکت Fuseproject بیش از 20 سال است که کالاهای خانگی نوآورانه و خلاقانه طراحی و عرضه می نماید. از گهواره روباتیک بگیرید تا قفل دربی که کلید نمی خورد یا تلویزیونی که شبیه به یک تابلو نقاشی بود.

جدیدترین آینه تناسب اندام در خانه به هوش مصنوعی و مربیان آنلاین مجهز است

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

حالا، جدیدترین طراحی و خلاقیت این تیم که با همکاری یک طراح سانفرانسیسکویی رونمایی شده است؛ دستگاهی به نام Forme برای تندرستی و تناسب اندام در خانه است. قیمت این دستگاه ماهیانه 149 دلار است.

دستگاه Forme یک آینه تناسب اندام نسل جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است. آینه 6 فوتی لمسی و تعاملی شبیه به محصولات Tonal و Mirror اما دارای یک صفحه نمایش بزرگ 43 اینچ است؛ رزولوشن 4K دارد و با دستورات صوتی کنترل می گردد.

ویژگی های این آینه تناسب اندام فقط همین ها نیست؛ از بازوهایی برای اجرایی بعضی تمرین های ورک اوت مقاومتی برخوردار است و می تواند به طور آنلاین شما را آموزش دهد.

دلایل زیادی برای طراحی و عرضه چنین دستگاهی وجود دارد که شاید مهم ترین آن ها در چنین روزهای همه گیری ویروس کرونا، تمرین و ورزش در خانه برای یاری به افزایش قدرت بدنی و سلامت جسمانی باشد.

مدیران Fuseproject می گویند بیش از 3 سال روی این دستگاه کار کردند. افراد زیادی در جامعه این سوال را مطرح می نمایند که چگونه باید در خانه تمرین کنیم. به ویژه، افراد بالای 40 سال و مسن این سوال را مطرح می نمایند.

برای این افراد رفتن به باشگاه یا داشتن یک مربی تمرین در باشگاه کمی سخت و چالش برانگیز است. این افراد بیشتر دوست دارند در خانه و کنار خانواده باشند.

هوش مصنوعی تمرین های شما را زیر نظر دارد

دستگاه Forme چندمنظوره است و انواع تمرین های یوگا، مدیتیشن و مقاومتی را می توان با آن انجام داد. ترکیب هوش مصنوعی و آموزش های آنلاین زیرنظر مربی های برجسته و متخصص، باعث می گردد نیازهای طیف گسترده ای از مردم را پوشش دهد. این دستگاه اجازه انجام انواع تمرین های کششی را نیز می دهد.

این آینه بزرگ تر از مدل های موجود در بازار ساخته شده است. حداقل 20 اینچ بزرگ تر از بقیه مدل ها است و این مزیت بزرگی است؛ چون اجازه می دهد به طور کامل ببینید یک مربی دارد چگونه حرکات و تمرین ها را اجرا می نماید.

چون Forme هم صفحه نمایش و هم آینه است؛ به شما اجازه می دهد همزمان مربی و خودتان را در آینه ببینید.

شما می توانید تمرین ها و برنامه های از پیش تنظیم شده را پخش و بهره ببرید یا اینکه به روز جدیدترین حرکات را همزمان با مربی خود انجام دهید. شما باید هر هفته 3 الی 4 روز و هر روز به مدت 45 دقیقه روبروی این آینه بایستید و تمرین کنید.

هر هفته برنامه های ورک اوت تغییر می نمایند تا تکراری نباشند و خسته نشوید. هوش مصنوعی به شما یاری می نماید به یاد بیاورید کدام وزنه ها را استفاده کردید یا کدام حرکات و تمرین ها را هفته پیش در برنامه خود گنجانده بودید.

تمرین به تمرین و روز به روز برنامه های شما پیشرفت می نمایند و هوش مصنوعی همه چیز را زیرنظر دارد. مربیان ورک اوت به طور زنده در دسترس هستند. با دستورات صوتی می توانید با دستگاه رابطه برقرار کنید و نیازی نیست دائما کلیدهایی را فشار دهید.

قرار است این دستگاه به همراه برنامه های تمرینی و مربیان آنلاین از ماه می شروع به کار کند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 23 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 837

به "جدیدترین آینه تناسب اندام در خانه به هوش مصنوعی و مربیان آنلاین مجهز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین آینه تناسب اندام در خانه به هوش مصنوعی و مربیان آنلاین مجهز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید