توزینو پلی بین بازاریاب ها و کارفرمایان

به گزارش کی آنلاین، همانطور که می دانیم رابطه بین کارفرما و نیروی کار بسیار مهم است. اپلیکیشن توزینو درواقع رابطی میان کارفرما و نیروهای بازاریاب است.توزینو یک پلتفرم خلاق برای مدیریت و مانیتورینگ نیروهای خارج از سازمان است که به کارفرما و نیروی بازاریاب این امکان را می دهد که در هر کجای شهر باشند بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.درگفت وگویی که با محمدصابر رستگاری، بنیانگذار و ایده پرداز این مجموعه داشتم، سوالاتی را از ایشان پرسیدم که در ذیل این مطلب می خوانیم.

توزینو پلی بین بازاریاب ها و کارفرمایان
  • زمینه کاری شما قبل از آغاز این استارتاپ چه بود؟

قبل از راه اندازی توزینو و حین تحصیلات و خدمت سربازی سابقه 7 ساله ای در رزومه خودم دارم که شامل فعالیت در شرکت های مختلف به عنوان بازاریاب، استخدام به عنوان مترجم همایش ها و … می گردد. در این مدت یک وبلاگی هم داشتم که به وسیله آن پروژه های آماری را انجام می دادم. درنهایت پس از گذشت این 7 سال وارد حوزه کسب و کار اینترنتی شدم.

  • ایده آغاز این استارتاپ از چه زمانی و چگونه در ذهن شما شکل گرفت؟

از آنجایی که خودم در گذشته سابقه کار به عنوان بازاریاب را داشتم، به طور کامل نسبت به چالش ها و مسائل این کار شناخت داشتم، از این رو این ایده به ذهنم رسید که پلتفرمی طراحی کنم که به وسیله آن کارفرما ها بتوانند درخواست نیروی بازاریاب بدهند و عملکرد آنها را به صورت هوشمند مدیریت نمایند.

  • استارتاپ شما دقیقا چه خدماتی را ارائه می دهد و افراد چطور می توانند از آن استفاده نمایند؟

توزینو یک استارتاپ در حوزه تبلیغات btl است که به دنبال ایجاد پل ارتباطی مستقیم و موثر بین دو جامعه یعنی بازاریاب ها و کارفرمایان است. ما در استارتاپ توزینو حدود 300 نیروی بازاریاب با تجربه داریم که در حوزه های مختلف تبلیغات btl (بازاریابی میدانی) مانند نصب اپلیکیشن استارتاپ ها جهت جذب کاربر برای آنها، اجرای پروژه های سمپلینگ و پروموشن، تحقیقات بازار، توزیع اوراق تبلیغاتی و… فعالیت می کنیم. کارفرمایان می توانند بعد از ثبت درخواست نیروی بازاریاب از امکانات مدیریتی هوشمند اپلیکیشن توزینو استفاده نمایند. همچنین توزینو به شرکت هایی که خودشان نیروهای میدانی و برون سازمانی دارند، یاری می نماید تا با استفاده از امکانات اپلیکیشن توزینو نیروهای خود را بهتر و هوشمندانه تر مدیریت نمایند.

امکانات اپلیکیشن توزینو

  • مشاهده موقعیت مکانی تمامی نیروها به وسیله جی پی اس
  • ساخت فرم گزارش کار و دریافت گزارش ها به صورت آنلاین توسط کارفرما
  • استخراج کردن گزارش ها از اپلیکیشن به فایل اکسل
  • فیلترکردن گزارش ها بر اساس نوع پروژه، نام بازاریاب و …
  • برقراری تماس تلفنی چت و چت صوتی با نیروها
  • بارگذاری عکس، فیلم و صوت در قسمت گزارش ها توسط نیروها
  • استفاده از خدمات اپلیکیشن در محیط ویندوز(وب اپ)
  • استارتاپ توزینو از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

بخش های مختلف توزینو شامل بخش درخواست طراحی و چاپ اوراق تبلیغاتی جهت تسریع در کار تبلیغاتی شرکت ها، توزیع اوراق تبلیغاتی توسط نیروهای توزینو و درخواست نیرو جهت انجام تبلیغات btl است. از طرفی شرکت هایی که خودشان نیروهای برون سازمانی دارند، می توانند با استفاده از امکانات اپلیکیشن توزینو نیروهای خود را به صورت هوشمند مدیریت نمایند.

  • سرمایه اولیه برای آغاز کار توزینو چقدر بود؟

مطالب مرتبط

برنامه بازاریابی چیست؟

10 تیر 99 241

انتظار بازاریابان تا سرانجام 2020 چیست؟

15 اردیبهشت 99 103

آغاز کار مجموعه توزینو با سرمایه اولیه 20 میلیون تومان ایجاد شد و این مبلغ 20 میلیون تومان به تدریج به کار تزریق شد. در حال حاضر به دنبال آنالیز شرایط برای مراحل اولیه جذب سرمایه و گسترش محصول تا 6 ماه آینده هستیم.

  • تعداد کاربرانی که از اپلیکیشن شما استفاده می نمایند، به چه میزان است؟

تعداد کاربران ما حدود 1000 نفر است که این هزار نفر شامل کسب و کار های کوچک و عظیم است که اصناف مختلف را دربرمی گیرند.

  • شیوه درآمدزایی استارتاپ شما چگونه است؟

شیوه درآمدزایی استارتاپ توزینو به دو روش است؛ روش اول تامین نیروی بازاریاب برای کارفرمایان است که مبلغی به عنوان کمیسیون جهت معرفی بازاریاب ها از کارفرما دریافت می گردد و جهت استفاده از امکانات مدیریتی نیروهای بازاریاب در اپلیکیشن توزینو هزینه ای از کارفرما دریافت نمی گردد.در روش دوم در صورتی که کارفرما خودش نیرو داشته باشد و بخواهد از امکانات اپلیکیشن توزینو استفاده کند، می تواند تا 14 روز به صورت رایگان از این امکانات استفاده کند و پس از آن با پرداخت هزینه ای به صورت ماهیانه به ازای هر نیرو از این امکانات استفاده کند.

  • برای انجام امور تبلیغاتی و معرفی استارتاپ خود به مردم چه اموری را انجام داده اید؟

بیشترین هزینه تبلیغات ما کار روی سئو سایت در مرورگر گوگل بود. در کنار اینها چاپ انواع تبلیغات مختلف فیزیکی نظیر تقویم های رومیزی و تراکت ها هم بوده است که از هر دو روش نتیجه خوبی گرفتیم.

  • از چالش های پیش روی استارتاپ توزینو بگویید.

چالش های اصلی ما مربوط به مسائل بیمه تامین اجتماعی است؛ چرا که مخصوصا در بحث بیمه سیستم کاری نیروهای پاره وقت تعریف نشده است. از طرف دیگر، در مرحله جذب سرمایه فرایند بسیار طولانی است و این برای ما چالش برانگیز است.

  • آیا شیوع ویروس کرونا روی کسب و کار شما نیز تاثیر داشته است؟

در روزهای اول شیوع کرونا عملا کسب و کار ما خوابید و ما هیچ پروژه و درخواستی نداشتیم اما مدتی است که دوباره درخواست ها از طرف مشتری ها دریافت می گردد و آماده هستیم چندین پروژه در حوزه های مختلف btl را انجام دهیم.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1212

به "توزینو پلی بین بازاریاب ها و کارفرمایان" امتیاز دهید

1 کاربر به "توزینو پلی بین بازاریاب ها و کارفرمایان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزینو پلی بین بازاریاب ها و کارفرمایان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید