تماس کلوپ با پدر امباپه

به گزارش کی آنلاین، سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول با پدر ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن تماس گرفته تا پسرش را برای پیوستن به سرخپوشان مرسی ساید متقاعد کند.

تماس کلوپ با پدر امباپه

به گزارش خبرنگاران، طبق ادعای یک نشریه فرانسوی، باشگاه لیورپول رویای به خدمت دریافت کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن را دارد و در این راستا کوشش های خود را شروع نموده است. بر اساس گزارش نشریه Le 10 Sport، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی ساید با پدر امباپه 21 ساله تماس گرفته و از علاقه اش برای پیوستن این بازیکن به لیورپول سخن گفته است.

گفته می گردد رئال مادرید نسبت به خدمت دریافت سادیو مانه از لیورپول علاقه مند است، بنابراین لیورپولی ها از حالا به فکر جایگزینی برای مهاجم سنگالی خود هستند و در صورت جدایی او از سرخپوشان مرسی ساید، سراغ به خدمت دریافت کیلیان امباپه از لیورپول خواهند رفت. باشگاه لیورپول از پولی که در ازای فروش مهاجم سنگالی خود به دست خواهد آورد که رقمی در حدود 150 میلیون پوند خواهد بود، برای خرید امباپه 21 ساله از PSG استفاده خواهد نمود.

مدیران باشگاه لیورپول البته برای به خدمت دریافت امباپه باید بودجه قابل توجهی را کنار بگذارند اما امیدوارند در راه جذب این بازیکن، اسپانسر جدیدشان یعنی کمپانی فراوری پوشاک ورزشی نایکی که قرار است البسه این باشگاه را از فصل آینده تأمین کند، یاری شان کند تا بتوانند ستاره فرانسوی پاریسی ها را که گفته می گردد 250 میلیون پوند ارزش دارد را به آنفیلد بیاورند.

پیش از این نشریه آ اِس گزارش داده بود، پاریسی ها خود را آماده ارائه سومین پیشنهاد به کیلیان برای تمدید قرارداد می نمایند که رد آن کار بسیار سختی خواهد بود، چون این پیشنهاد دستمزدی به ارزش 50 میلیون یورو خالص در هر فصل است.

گفته می گردد فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید هم در حال برنامه ریزی است تا در تابستان 2021 سراغ جذب امباپه از پاری سن ژرمن برود، زمانی که تنها یک سال از قراردادش باقی خواهد ماند. این دقیقاً همان استراتژی است که رئیس باشگاه رئال مادرید برای به خدمت دریافت ادن اِزار از چلسی در تابستان 2019 به کار گرفت.

این مهاجم فرانسوی که تا خاتمه ماه ژوئن 2022 تحت قرارداد پاری سن ژرمن است، این فصل در 33 بازی برای پاریسی ها به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 30 گل، 17 پاس گل هم برای همی تیمی هایش ساخته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1004

به "تماس کلوپ با پدر امباپه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس کلوپ با پدر امباپه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید