تور ترکیه: تغییر زمان از سرگیری پرواز های ترکیه از 11 شهریور به 11 مهر

به گزارش کی آنلاین، با اعلام رئیس سازمان هواپیمایی کشور، کشور ترکیه مجددا زمان از سرگیری پرواز های خود به ایران را از 11 شهریور به 11 مهر تغییر داده است.

تور ترکیه: تغییر زمان از سرگیری پرواز های ترکیه از 11 شهریور به 11 مهر

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

دهقانی زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، از تغییر مجدد زمان پروازهای ترکیه به ایران اطلاع داد. وی با اشاره به تعلیق جهانی صنعت گردشگری به علت پاندمی ویروس کرونا، تاکید نمود:

فعلا کشور ترکیه زمان آغاز مجدد پرواز های خود را از یازدهم شهریور به یازدهم مهر تغییر داده است و در حال پیگیری هستیم که از کانال وزارت امور خارجه و سایر بخش ها، بتوانیم این پرواز ها را برقرار کنیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور در رابطه با سایر پروازهای خارجی ایران اظهار کرد:

در حال حاضر تنها پرواز به کشور فرانسه انجام می گردد و کسانی که ویزای تایپ C داشته باشند و بخواهند به خانواده خود ملحق شوند، می توانند این پرواز ها را انجام دهند. پرواز هایی که از ایران انجام می گردد به طور قطع پرواز های برگشت آن هم برای کشور هایی از جمله قطر و امارات صورت می گیرد.

لازم به یادآوری است کسانی که این پرواز ها را انجام می دهند، باید فرم خود اظهاری خود را در سایت سازمان هواپیمایی کشوری تکمیل نموده و حداقل یک هفته قبل نیز تست PCR را انجام داده باشند.

طبق پیگیری های خبرنگاران از سفارت ترکیه در ایران، این خبر مختص به ایرلاین های ترکیه است که پروازهای خود را از اول سپتامبر به اول اکتبر منتقل نموده اند. در این راستا، ماهان ایر نیز درخواستی را به سفارت ارائه نموده تا در صورت صلاح دید و موافقت مقامات ترکیه، پروازهایی به صورت محدود از ایران به ترکیه برقرار شوند.

منبع: کجارو / cannews.aero
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2010

به "تور ترکیه: تغییر زمان از سرگیری پرواز های ترکیه از 11 شهریور به 11 مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: تغییر زمان از سرگیری پرواز های ترکیه از 11 شهریور به 11 مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید