بنیانگذار رقابت های فن آورد کارآفرین برتر سال شناخته شد

به گزارش کی آنلاین، آیین اختتامیه هفته جهانی کارآفرینی در حالی برگزار گشت که از بنیانگذار مجموعه دانش بنیان فن آورد به عنوان کارآفرین برتر سال تقدیر شد.

بنیانگذار رقابت های فن آورد کارآفرین برتر سال شناخته شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، هفته جهانی کارآفرینی (GEW) که بزرگترین رویداد هماهنگ برای ترویج فرهنگ کارآفرینی در جهان محسوب می شود هر سال در بازه 27 آبان تا 3 آذر برگزار می شود. در رویداد امسال محمد حسین قمری (مدیرعامل موسسه میزان گستران شریف و بنیانگذار مجموعه رقابت های تخصصی فن آورد) به عنوان کارآفرین برتر سال مورد تقدیر قرار گرفت.

اختتامیه این رویداد جهانی پنجم آذرماه در سالن 17 شهریور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ غلام حسین حسینی نیا، رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و جمعی از سیاست گذاران و مقامات دولتی و دانشگاهی برگزار گشت.

در سرانجام این مراسم از حامیان و کارآفرینان برتر از جمله اصغر نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید؛ حجت اله مهدیان، مدیرعامل بانک توسعه تعاون و محمدحسین قمری، مدیرعامل موسسه میزان گستران شریف و بنیانگذار مجموعه رقابت های تخصصی فن آورد به عنوان کارآفرین برتر تقدیر شد.

گفتی است که مجموعه دانش بنیان فن آورد در سه سال اخیر اقدام به برگزاری آزمون استخدام بخش خصوصی با هدف شناسایی نیروی کار متخصص به جهت پاسخ به نیاز های بازارکار و صاحبان کسب وکار کرده است که تاکنون توانسته بیش از 10 هزار متخصص سراسر کشور را در 1750 شرکت صنعتی، تجاری و دانش بنیان معرفی کند.

همچنین در جریان اختتامیه این رویداد، پنل تخصصی با موضوع بین المللی سازی کسب وکار ها با سخنرانی صاحبان کسب وکار و اساتید دانشگاهی برگزار گشت که کارآفرینان تجربیات خود را از موفقیت ها و شکست هایشان با حاضرین در مراسم در میان گذاشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 571

به "بنیانگذار رقابت های فن آورد کارآفرین برتر سال شناخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیانگذار رقابت های فن آورد کارآفرین برتر سال شناخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید