بلک فرایدی سوژه تورها شد ، تورهای آدینه سیاه در ترکیه چقدر آب می خورد؟

به گزارش کی آنلاین، با نزدیک شدن به بلک فرایدی تورهای خاصی در حال تبلیغ سفر در این روز به ترکیه هستند.

بلک فرایدی سوژه تورها شد ، تورهای آدینه سیاه در ترکیه چقدر آب می خورد؟

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید.

خبرنگاران - خرید در آدینه سیاه یا همان بلک فرایدی شاید برای خیلی ها جذاب به نظر برسد. با وجود اینکه بعضی فروشگاه های ایرانی چند سالی است به این سنت آمریکایی پیوسته اند و آدینه سیاه برگزار می نمایند اما بسیاری برای خرید در این روز چشم به بازارهای کشور همسایه دارند.

ترکیه همیشه یکی از مقاصد چند جانبه برای ایرانی ها بوده و همیشه در کنار تفریح جنبه تجاری نیز داشته است. در روزهایی که همه جا صحبت بلک فرایدی است، تورها تبلیغات گسترده ای را برای این سفرهای ترکیه به این مناسبت شروع نموده اند. استانبول یکی از شهرهای مقصد تورهای بلک فرایدی است که مسافران آن یک تیر و دو نشان می زنند و در کنار خرید، از جاذبه های این شهر معروف ترکیه استفاده می نمایند.

سال جاری با توجه به شرایط مالی و ارزی شهر وان هم به مقاصد تورهای بلک فرایدی اضافه شده است. شهری که با قطار و اتوبوس می توان به آن رسید و هزینه رفت و برگشت به آن به مراتب کمتر است.

آنالیز خبرنگاران نشان می دهد تورهای بلک فرایدی به ترکیه با توجه به اینکه این کشور در فصل سرد قرار گرفته است، تفاوت خاصی با تورهای دیگر ندارد. از ابتدای آذرماه شهرهای معروف ترکیه سرد شده و به اصطلاح این کشور در زمان کم رونق گردشگری به سر می رود. با این وجود تورهای زمینی بسیاری به ترکیه به تازگی فعال شدند که قیمت آنها به مراتب کمتر از تورهای هوایی است.

در حال حاضر حدود قیمت تورهای سه شب اقامت در استانبول به صورت هوایی بین 2 تا 3 میلیون تومان است. قیمت تورهای همزمان با بلک فرایدی نیز در همین میانگین قیمتی قرار دارند.

منبع: چمدان
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 564

به "بلک فرایدی سوژه تورها شد ، تورهای آدینه سیاه در ترکیه چقدر آب می خورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلک فرایدی سوژه تورها شد ، تورهای آدینه سیاه در ترکیه چقدر آب می خورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید