برگزاری کلاس های تئوری دانشگاه شهرکرد به صورت برخط

به گزارش کی آنلاین، زیرساخت های لازم برای برگزاری کلیه کلاس های تئوری دانشگاه شهرکرد به صورت برخط اجرا شده است.

برگزاری کلاس های تئوری دانشگاه شهرکرد به صورت برخط

به گزارش از ، سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: زیرساخت های لازم برای برگزاری کلیه کلاس های تئوری این واحد آموزشی به صورت برخط اجرا شده است.

او اضافه نمود: در حوزه فراوری محتوا و با توجه به اهمیت این حوزه به عنوان پایه یادگیری الکترونیک و با همت اساتید دانشگاه شهرکرد تا تاریخ چهارم فروردین ماه جاری بیش از 14هزار دقیقه محتوای آموزشی به صورت ویدئو تهیه و به وسیله سامانه آموزشی دانشگاه در اختیار دانشجویان نهاده شد.

کریمی افزود: در حوزه برگزاری کلاس برخط (در صورت تدوام شرایط فعلی) برآورد ایجاد زیرساخت های لازم برای برگزاری کلیه کلاس های تئوری به صورت برخط اجرا شده است.

او ادامه داد: دانشگاه شهرکرد ضمن آماده سازی مقدمات نرم افزاری لازم برای برگزاری کلاس های برخط با داشتن پهنای باند 500 مگا بیت بر ثانیه، مسئله ای از لحاظ تعداد همزمان دانشجویان آنلاین ندارد و با سایر دانشگاه ها در مورد راه چاره های استفاده شده برای کلاس برخط رایزنی های لازم را انجام داده است.

کریمی گفت: مرکز آموزش های آزاد و الکترونیک و مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه شهرکرد در راستای کاهش هزینه های جاری، اقدام به پیاده سازی سامانه برگزاری کلاس برخط کرده است.

او اضافه نمود: سامانه پیاده سازی شده در دانشگاه بدون هزینه و در مالکیت دائم دانشگاه است و با توجه به اتصال آن به سامانه آموزشی، امکان تعریف کلاس کامل و یا حتی تعریف جلساتی از کلاس های عادی در سامانه sess به صورت مجازی وجود دارد.

کریمی افزود: برای ورود به سامانه مجازی احتیاج به یوزر و پسورد مجزا وجود ندارد و پس از تعریف کلاس و یا جلسات آن به صورت مجازی، لینک کلاس در زمان برگزاری در سامانه sess فعال می گردد و دانشجو به وسیله آن وارد کلاس برخط می گردد.

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 929

به "برگزاری کلاس های تئوری دانشگاه شهرکرد به صورت برخط" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کلاس های تئوری دانشگاه شهرکرد به صورت برخط"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید