برنامه های وزارت صمت برای کنترل تورم

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، رضا فاطمی امین در نشست آنالیز پروژه های نظام توزیع کالا و خدمات که با حضور معاونان و مدیران مربوطه برگزار گردید، گفت: اگر نظام توزیع کالا و خدمات ارتقاء یابد، نقش بسیار حائز اهمیتی در مهار تورم و نقدینگی دارد که اثرات مثبت خود را بر سفره مردم و معیشت آن ها نشان می دهد.

برنامه های وزارت صمت برای کنترل تورم

وی بعلاوه با تاکید بر اینکه زمان بندی اجرای پروژه های نظام توزیع کالا و خدمات تا سرانجام سال باید تدوین گردد، از آغاز پروژه های این برنامه از هفته آینده اطلاع داد.

وزیر صمت در ادامه سخنان خود، توضیح داد: اجرای پروژه های برنامه باید به صورت مداوم مورد پایش و رصد قرار گیرد که به همین منظور یک ماه آینده (هفته اول آبان ماه) اولین جلسه پایش به منظور آنالیز عملکرد های این برنامه برگزار می گردد.

همفکری با ذینفعان نظام توزیع کالا و خدمات

فاطمی امین اعلام نمود: با ذی نفعان این حوزه هم باید جلسه برگزار گردد تا پروژه ها و برنامه های نظام توزیع از نقطه نظر آن ها مورد آنالیز قرار گیرد و راه حل های آن ها هم در این برنامه گنجانده گردد.

وی بعلاوه اعلام نمود: با زمانبندی صورت گرفته (تا اواسط آبان ها) برنامه کامل نظام توزیع کالا و خدمات ابلاغ عمومی می گردد.

وزیر صمت در این خصوص یادآوری کرد: برنامه مرتبط با حوزه خودرو هم تدوین و اهداف کمی، راهبرد ها و پروژه ها تعریف شده است که در این زمینه هم با ذینفعان حوزه خودرو جلسه هماهنگی برگزار گردید.

منبع: شاتا

آخرین اخبار حوزه اقتصاد کلان را در صفحه اقتصاد کلان خبرنگاران بخوانید.

(عکس تزئینی است.)

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1812

به "برنامه های وزارت صمت برای کنترل تورم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های وزارت صمت برای کنترل تورم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید