بهترین جاذبه های گردشگری مجارستان - بخش اول (تور مجارستان ارزان)

به گزارش کی آنلاین، از مرکز کشور مجارستان گرفته تا روستاهای آرام و منظره ها خارق العاده، این کشور اروپای شرقی دارای تاریخ و سنت بسیار قدرتمندی است. مرکز کشور مجارستان، شهر بوداپست است که به عنوان شهر چراغ ها شناخته می گردد و بزرگترین مقصد گردشگری در سرتاسر این کشور است. علاوه بر مرکز، کشور مجارستان دارای شهرها و روستاهای مختلفی است که دارای جاذبه های گردشگری تاریخی و قدیمی است.

بهترین جاذبه های گردشگری مجارستان - بخش اول (تور مجارستان ارزان)

با ما سفر کنید و با تور مجارستان ارزان از کشور جذاب اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای بوداپست مجارستان را ببینید.

در ادامه با ما همراه باشید تا برترین جاذبه های گردشگری کشور مجارستان را به شما معرفی کنیم.

1- قلعه بودا، بوداپست

Buda Castle, Budapest

قلعه بودا، چشم انداز بسیار دیدنیی و زیبا در مرکز کشور مجارستان را شکل داده است. دیدن این مکان دیدنی، سبب شده تا بسیاری از افراد، این شهر را به عنوان پاریس شرق اروپا بنامند. این مکان تاریخی دیدنیی که به عنوان میراث جهانی به ثبت یونسکو رسیده است، دارای طراحی خارق العاده و ابعادی جادویی است. قلعه بودا در مکانی ساخته شده که قبلا کاخی بوده است که در طی حمله امپراطوری عثمانی در سال 1686 تخریب شده است. این سازه نو در قرن هیجدهم میلادی برای سلطنت هابسبورگ بازسازی شده است و دارای بیش از دویست اتاق است.

2- رودخانه دانوب

The Danube River

رودخانه بسیار زیبای دانوب از شمال تا جنوب مجارستان در جریان است و از داخل شهر بوداپست نیز عبور می نماید و شهر را به دو قسمت تقسیم می نماید. از پل آزادی، یکی از برترین منظره ها غروب آفتاب را از رودخانه، بودا و پست را می توان مشاهده کرد. این پل، مکانی بسیار محبوب در میان ساکنین محلی است که می توانند به دیدنی منظره ها دیدنی بنشیند و در همین حین، عبور قایق ها را دیدن نمایند. یکی دیگر از مکان هایی که می توان به دیدنی رودخانه دانوب نشست، خم دانوب است که یکی از مکان های تفریحی و گردشگری بسیار محبوب کشور مجارستان است.

3- شهرهای آبگرم تاریخی

Historic Spa Towns

شهرهای آبگرم تاریخی بسیار زیادی در سرتاسر کشور مجارستان وجود دارد که تسهیلات و امکانات مختلفی را برای اقامت کوتاه یا بلند مدت گردشگران و مسافران فراهم آورده است. معروفیت کشور مجارستان برای چشمه های و حمام های آب گرم است که قدمت آنها به بیش از دو هزار سال قبل و حکومت رومیان باز می شود. در طی قرن شانزدهم میلادی، ترک ها که بر این سرزمین حاکم بودند، حمام های ترکی بسیاری ساختند که هنوز نیز بسیاری از آنها امروزه مورد استفاده قرار می گیرد. بنابر گفته ها، در این کشور بیش از هزار چشمه آبگرم وجود دارد که مکان های درمانی و طبیعی برای گردشگران و مسافران فراهم آورده است.

4- کلیسای استرگوم

Esztergom Basilica

کلیسای استرگوم، یکی از قدیمی ترین شهرهای کشور مجارستان را تزیین نموده است. این کلیسا در فاصله چهل و شش کیلومتری از مرکز کشور قرار گرفته است. این کلیسای کاتولیک بسیار تاثیرگذار و دیدنیی، چشم انداز ای نسبت به رودخانه دانوب دارد و در سال 1507 میلادی ساخته شده است. این مکان نه تنها بزرگترین سازه مذهبی کشور مجارستان است بلکه بلندترین مکان نیز است و گنبد آن نیز بیش از صد متر ارتفاع دارد.

5- ساختمان مجلس مجارستان، بوداپست

Hungarian Parliament Building reflected in the Danube

ساختمان مجلس مجارستان، یکی از جاذبه های بسیار دیدنیی این کشور است. این ساختمان که در کنار رودخانه دانوب قرار گرفته است، چشم انداز بسیار دیدنیی را شکل داده است. ساختمان مجلس مجارستان دارای بیش از ششصد و نود اتاق است و علاوه بر این، دارای سالن اصلی ورودی و منطقه ها لابی اصلی است. علاوه بر این، در این ساختمان، جواهرات سلطنتی کشور مجارستان نیز قرار دارند. تورهای گردشگری مختلفی برای ورود و گردش در این ساختمان وجود دارد که این امکان را برای مسافران و گردشگران فراهم می آورد تا زیبایی های داخلی آن را نیز دیدن نمایند.

6- تیهان

Benedictine Abbey in Tihany

تیهان یکی از محبوب ترین مکان ها برای تعطیلات در دریاچه بالاتون است. این شبه جزیره کوچک، اصالتا یک جزیره بوده است و حدود هشت کیلومتر مربع را می پوشاند و دارای بعضی از زیباترین و خارق العاده ترین منظره ها کشور مجارستان است. خود شهر، دارای مکان های بسیار زیبایی است و منظره ها دیدنیی از دریاچه و منطقه ها اطراف ارائه می نماید. بندر اینر قدیمی شهر، بسیار دوست داشتنی است و تفرجگاه کنار دریایی بسیار خوشایندی به شمار می رود.

7- غارهای لیلافورد

The Caves of Lillafüred

لیلافورد در کوهستان های بوک قرار گرفته است و یکی از منطقه ها بسیار محبوب برای چشمه آبگرم در مجارستان به شمار می رود. این مکان بعلاوه دارای غارهای دیدنیی بسیار مشهوری است که در فاصله کوتاهی از شهر قرار گرفتند. بعضی از جالب توجه ترین غارها نیز غار ایستوان است که دارای سازه های گلفهشنگی بسیار زیبایی است. در غار سلتا، مجموعه آثار بسیار خارق العاده ای از دوران عصر یخبندان وجود دارد که شامل تیرها و نیزه های دست ساز بسیار خوبی است.

منبع: فوت و فن / planetware.com
انتشار: 21 مرداد 1401 بروزرسانی: 21 مرداد 1401 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2120

به "بهترین جاذبه های گردشگری مجارستان - بخش اول (تور مجارستان ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جاذبه های گردشگری مجارستان - بخش اول (تور مجارستان ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید