باید بیشتر گل می زدیم، امیدوارم حاشیه ها به تیم ضربه نزند

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، روز دوم از هفته دهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15:30 دقیقه امروز با دیدار تیم های فوتبال استقلال و صنعت نفت در استادیوم آزادی پیگیری شد که این دیدار با فزونی 5 بر صفر شاگردان استراماچونی به خاتمه رسید. محمد دانشگر(10)، شیخ دیاباته(21)، مهدی قائدی(26)، وریا غفوری(31) و میلیچ(72) برای استقلال گل زدند.

باید بیشتر گل می زدیم، امیدوارم حاشیه ها به تیم ضربه نزند

مهدی قائدی گفت: یک نیمه طوفانی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم در همان ابتدای بازی به حریف گل زده و شیرازه تیم را از هم بپاشیم و این روند را تا سرانجام بازی ادامه داده و به یک پیروزی پر گل دست پیدا کردیم.

وی اضافه کرد: ما باید بیشتر از این گل می زدیم. یک بار توپ ورویا به تیر دروازه برخورد کرد و چند بار هم با بدشانسی موقعیت های خود را از دست دادیم.

قائدی در مورد استعفای استراماچونی گفت: امیدوارم چنین چیزی صحت نداشته باشد. استقلال این روزها به شرایط ایده آلی رسیده و حیف است این اتفاق رخ دهد.

وی اعلام کرد: نباید حاشیه ها به تیم ضربه بزند. همه باید دست به دست دهیم و کوشش کنیم این موفقیت ها تداوم داشته باشد.

مهاجم تیم استقلال تهران در سرانجام گفت: از طرفداران استقلال سپاسگزارم. آنها در هفته های گذشته حمایت های بی سابقه ای از ما داشتند و امیدوارم توانسته باشیم با بردهایی که به دست می آوریم مزد زحمات آنها را داده باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 539

به "باید بیشتر گل می زدیم، امیدوارم حاشیه ها به تیم ضربه نزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید بیشتر گل می زدیم، امیدوارم حاشیه ها به تیم ضربه نزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید