بازی برابر تماشاگران استقلال سخت است، ازاردوی تیم امید ضربه خوردیم

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر ساعت 20:45 دقیقه روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم استقلال خواهد رفت.

بازی برابر تماشاگران استقلال سخت است، ازاردوی تیم امید ضربه خوردیم

مجتبی حسینی سرمربی این تیم در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: بعد از تعطیلاتی که داشتیم شروع مسابقات خیلی سخت است. اگر هم همراه با بازی با تیم خوبی مثل استقلال باشد سختی اش چند برابر می شود.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: آزمون دشواری برای بازیکنان جوان ما خواهد بود. امیدوارم بازیکنان ما در شرایط خوبی باشند و بتوانند برابر این تیم خوب نمایش قابل قبولی داشته باشند.

وی در مورد بازی تیمش برابر تماشاگران استقلال که بعد از مدتها به ورزشگاه بازگشته اند گفت: حضور تماشاگران شور و حال خوبی به ورزشگاه و بازی خواهد داد. امیدوارم بازیکنان جوان ما که مقابل تماشاگر بازی نکردند و خیلی هم اصلا در ورزشگاه آزادی بازی نکرده اند، تحت تاثیر قرار نگیرند. این موضوع در مورد داور هم صدق می کند و برخی داوران سه سال است برابر تماشاگران سوت نزده اند.

وی در مورد این که تیم جوانی را به میدان فرستاده است گفت: تیم هایی که من رفتم بودجه های محدودی داشته اند. پیکان هم چون آکادمی خوبی داشته است جوانان خوبی دارد. فوتبال متعلق به این جوانان است و امیدوارم بتوانند از این فرصتی که به آنها داده می شود خوب استفاده کنند.

حسینی در مورد غایبان این تیم هم گفت: دو مدافع وسط خود را در اختیار نداریم. فلاح که به تیم امید رفته بود مصدوم برگشت و با وجود این که گفته بودیم نیاز به حضور این بازیکن در اردوی تیم فوتبال امید نیست اما کادر فنی او را برد و متاسفانه مصدوم شد و هم به فلاح لطمه خورد و هم به تیم ما ضربه زده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2078

به "بازی برابر تماشاگران استقلال سخت است، ازاردوی تیم امید ضربه خوردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی برابر تماشاگران استقلال سخت است، ازاردوی تیم امید ضربه خوردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید