تور آلمان: بازاریابی گردشگری و صنایع وابسته به آلمان در افق دید ایرانی ها

به گزارش کی آنلاین، بازاریابی گردشگری و صنایع وابسته به آلمان به وسیله ایرانی ها مدنظر قرار گرفته است.

تور آلمان: بازاریابی گردشگری و صنایع وابسته به آلمان در افق دید ایرانی ها

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

سازمان توسعه تجارت ایران میخواهد با ساماندهی و اعزام هیئتی تجاری به آلمان در زمینه گردشگری و صنایع وابسته به این کشور، اقدام کند تا علاوه بر پرداختن به صنعت گردشگری در خصوص صنایع وابسته به آلمان زمینه ساز تبادلات تجاری گردد.

اخیرا تجاری سازی خدمات گردشگری به وسیله سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و نیز سازمان توسعه تجارت ایران به منظور رهایی از درآمدهای نفتی در دستور کار قرار گرفته است و اعزام هیئت تجاری به آلمان در زمینه گردشگری می تواند موجبات افزایش تجربه و نیز امکان تبادلات دو طرفه را در این حوزه فراهم کند.

علاوه بر این آلمان یکی از کشورهای پیشرفته صنعتی در جهان به شما می رود که با توجه به مقدار جمعیت این کشور می تواند به عنوان اولین صادرنماینده بر حسب مقدار جمعیت در جهان به شمار آید. بنابراین اعزام هیئت تجاری از ایران به آلمان در زمینه صنایع وابسته به این کشور در راستای بهره مندی از مسائل مختلف مربوط به صنایع در آلمان است تا مسئولان متناظر دو کشور چه در راستای بالا بردن مقدار بازدهی و عملکرد در عرصه صنعت نسبت به انتقال دانش در این حوزه اقدام نمایند.

طبق اعلام سازمان توسعه تجارت، اعزام این هیئت تجاری در زمینه گردشگری و صنایع وابسته به آلمان هم زمان با برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه برلین مدنظر قرار می گیرد که در اسفند ماه امسال انجام خواهد شد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1980

به "تور آلمان: بازاریابی گردشگری و صنایع وابسته به آلمان در افق دید ایرانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان: بازاریابی گردشگری و صنایع وابسته به آلمان در افق دید ایرانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید