بارش برف و باران در بعضی جاده های کشور

به گزارش کی آنلاین، رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس هدایت و رانندگی ناجا از بارش برف و باران در اغلب جاده های کشور اطلاع داد.

بارش برف و باران در بعضی جاده های کشور

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین گزارشات دریافتی از شرایط جوی و ترافیکی راه ها اعلام کرد: در اکثر محورهای آذربایجان غربی، اردبیل، اسالم- خلخال در استان گیلان، اهر-کلیبر، تبریز- مرند، تبریز- میانه و مرند-جلفا در آذربایجان شرقی بارش برف و در اغلب محورهای آذربایجان شرقی، گیلان، چالوس و فیروزکوه بارش باران مشاهده می گردد.

وی اضافه کرد: همچنین در اکثر محورهای خوزستان، بوشهر و سلماس- خوی در آذربایجان غربی، ارتفاعات محورهای مواصلاتی در مازندران و آزادشهر- شاهرود مه گرفتگی مشاهده می گردد. همچنین تردد با زنجیر چرخ در محور اسالم-خلخال اجباری است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس هدایت و رانندگی ناجا در ادامه درباره شرایط ترافیکی راه های کشور گفت: ورودی و خروجی کلان شهرهایی مانند تهران- کرج، تهران-قم، تهران-ساوه در جهت رفت و برگشت ترافیک پرحجم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 594

به "بارش برف و باران در بعضی جاده های کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در بعضی جاده های کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید