اینستاگرام و واتس اپ نام خوانوادگی خواهند داشت ، پسوند از فیس بوک به نام 2 شبکه اجتماعی محبوب اضافه می گردد

به گزارش کی آنلاین، اگر یک انسان تصمیم بگیرد نام یا نام خانوادگی خود را تغییر دهد موضوع عجیبی نیست. اما جالب است بدانید که فیس بوک تصمیم دارد نام خانوادگی دو شبکه اجتماعی واتس اپ و اینستاگرام را تغییر دهد.

اینستاگرام و واتس اپ نام خوانوادگی خواهند داشت ، پسوند از فیس بوک به نام 2 شبکه اجتماعی محبوب اضافه می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، فیس بوک و اینستاگرام و واتس اپ همگی زیرمجموعه های امپراتوری مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک محسوب می شوند. اما بسیاری از کاربران از این موضوع اطلاعی ندارند و نمی دانند که این شبکه های اجتماعی زیرمجموعه یکدیگرند.

اکنون غول شبکه های اجتماعی؛ فیس بوک میخواهد پسوند فیس بوک را به نام اول شبکه های اجتماعی زیرمجموعه خود اضافه کند. بر این اساس به زودی نام اینستاگرام به اینستاگرام از فیس بوک تبدیل می گردد و نام واتس اپ به واتس اپ از فیس بوک تبدیل می گردد.

با ایجاد این تغییرات از این پس چه در فروشگاه اپل و چه در گوگل پلی، نام این دو شبکه اجتماعی تغییر می نماید. البته در صفحه اصلی دستگاه شما ، نام هر یک از این برنامه ها به شکل قبلی باقی می ماند، اما احتمالا با ورود به هریک و در صفحات اصلی این برنامه ها شاهد نام های جدید خواهیم بود.

سخنگوی فیس بوک در این خصوص گفت:ما می خواهیم کاربران در خصوص محصولات و خدماتی که بخشی از فیس بوک هستند اطلاعاتی روشن تر داشته باشند.

مدتی پیش نیز مارک زاکربرگ از طرحی پرده برداشته بود که بر اساس آن بین پیغام رسان های مختلف فیس بوک همبستگی ایجاد گردد و به نوعی یکپارچه سازی اینستاگرام، فیس بوک و واتس اپ را ببینیم.

منبع: انتخاب
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 249

به "اینستاگرام و واتس اپ نام خوانوادگی خواهند داشت ، پسوند از فیس بوک به نام 2 شبکه اجتماعی محبوب اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام و واتس اپ نام خوانوادگی خواهند داشت ، پسوند از فیس بوک به نام 2 شبکه اجتماعی محبوب اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید