اکران آخرین داستان به آمریکا رسید

به گزارش کی آنلاین، انیمیشن سینمایی آخرین داستان به صورت آنلاین در پلتفرم های شناخته شده آمریکایی و به صورت فیزیکی در قالب دی وی دی در پاییز سال جاری در کشور آمریکا توزیع خواهد شد.

اکران آخرین داستان به آمریکا رسید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، همزمان با شروع اکران انیمیشن سینمایی آخرین داستان، اشکان رهگذر نویسنده و کارگردان از پخش این انیمیشن در کشور آمریکا اطلاع داد.

رهگذر در این باره شرح داد: انیمیشن سینمایی آخرین داستان به صورت آنلاین در پلتفرم های شناخته شده آمریکایی و به صورت فیزیکی در قالب دی وی دی در پاییز سال جاری در کشور آمریکا توزیع خواهد شد.

مدیرعامل استودیو هورخش بیان کرد: انیمیشن سینمایی آخرین داستان با دوبله انگلیسی و فارسی به همراه فیلم پشت صحنه ساخت این انیمیشن در کشور آمریکا عرضه خواهد شد.

اکران آنلاین این انیمیشن در ایران از امروز دوشنبه 17 شهریور 1399 ساعت 20 در پلتفرم آپرا شروع می گردد. علاقه مندان می توانند برای تماشای قانونی این اثر به پلتفرم ها و سایت های تحت نظر ساترا مانند آپرا، هابینا، فیلم نت، تماشاخونه، پیشتاز مووی و چارخونه مراجعه نمایند.

در خلاصه داستان این انیمیشن که برداشتی آزاد از داستان ضحاک شاهنامه فردوسی است، آمده است: جمشید رفته است و ضحاک در پی طمع و جاه طلبی برای محاصره جمکرد، به نیابت از پدر بر تخت جمشید تکیه می زند، اما افسوس که اهریمن بر وجود ضحاک سیطره یافته و تاریکی او تمام شهر را فرا می گیرد. در این میان آفریدون که کودکی است کشاورز زاده، متولد می گردد و برای دادخواهی خون پدر و مادرش پیرو کاوه آهنگر قیام می نماید ...

اکبر زنجانپور، حامد بهداد، لیلا حاتمی، پرویز پرستویی، اشکان خطیبی، باران کوثری، حسن پور شیرازی، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی نیا، بانیپال شومون، روزبه فرخ نعمتی، بیتا فرهی، مجید مظفری، زهیر کمک از مجموع بازیگرانی هستند که در این انیمیشن صداپیشگی نموده اند.

آخرین داستان اولین انیمیشن بلند سینمایی تولیدشده در استودیو هورخش است که تا به امروز پیروز به دریافت 15 جایزه ملی و بین المللی شده است.

همچنین این انیمیشن به عنوان نماینده سینمای ایران در فهرست اولیه اسکار 2020 قرار داشت و برای اولین بار در جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن انسی فرانسه به نمایش درآمد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1200

به "اکران آخرین داستان به آمریکا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران آخرین داستان به آمریکا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید