انتقاد تند به فیلم پایکوبی زنانه سام درخشانی با شورت کوتاه !

به گزارش کی آنلاین، خبرنگاران : فیلمی که سام درخشانی در شب سال نوی میلادی انتشار داد با نقدها تندی روبرو شد

انتقاد تند به فیلم پایکوبی زنانه سام درخشانی با شورت کوتاه !

سام درخشانی از بازیگران سرشناس تلویزیون و سینمای ایران است. سام درخشانی متاهل بوده و یک دختر دارد. سام درخشانی از استقلالی های دو آتیشه است. سام درخشانی در شب سال نوی میلادی فیلمی جالب از خود منتشر کرد. در این فیلم سام درخشانی را در پوشش بابانوئل و در حال پایکوبی می بینید.

این فرد سام درخشانی است؟

سام درخشانی یک فیلم از خود منتشر کرد که با دیدن آن طرفداران وی شوکه شدند. در نگاه اول این فرد خود سام درخشانی است اما کمی که دقت کنید متوجه می شوید که سر سام درخشانی روی بدن فردی دیگر در پوشش بابانوئل قرار گرفته و در حال پایکوبی و پایکوبی به مناسبت سال نوی میلادی و ایام کریسمس است. نکته مهم این است که سام درخشانی در زیر این پست خود نوشته است:ویدئو ساخته و پرداخته شده از پیام آزادی

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی متولد 31 تیر 1354 در تهران، بازیگر است.سام درخشانی فارغ التحصیل لیسانس علوم تجری و دانشجوی انصرافی رشته تئاتر است. سام درخشانی از کلاس بازیگری وارد تلویزیون شد و حالا علاوه بر بازی، کار اجرا هم می کند . پدر مرحوم سام درخشانی مغازه دار و مادرش خانه دار بود یک برادر به نام شهریار و یک خواهر نقاش دارد، مادر سام درخشانی می گوید: سام حتی در دوران بچگی اش هم هیچ شیطنت و آزاری برای ما نداشت.

نقدها تند از جلف بازی سام درخشانی !

با انتشار این فیلم درحالی که فقط شوخی بود و با توجه به بازتاب زیادش !آقای بازیگر مورد انتقاد گسترده قرار گرفت چرا که تابو شکنی کرده است و باعث ترویج پایکوبی در جامعه شده است !

گروهی از کاربران آورده اند که با سو استفاده از تکنولوژی نباید خود را مبرا از اقدام غیرقانونی دانست .

منبع: رکنا
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1986

به "انتقاد تند به فیلم پایکوبی زنانه سام درخشانی با شورت کوتاه !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند به فیلم پایکوبی زنانه سام درخشانی با شورت کوتاه !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید