المیادین ملاقات برهم صالح با مقام آمریکایی در الانبار راتکذیب کرد

به گزارش کی آنلاین، شبکه خبری المیادین به نقل از یک مقام کاخ ریاست جمهوری عراق ملاقات رئیس جمهور این کشور با هر مقام آمریکایی یا خارجی در جریان سفر روز شنبه وی به استان الانبار را تکذیب کرد.

المیادین ملاقات برهم صالح با مقام آمریکایی در الانبار راتکذیب کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شبکه المیادین دیدار رئیس جمهور عراق با هر مقام آمریکایی یا خارجی در سفر امروز وی به استان الانبار عراق را تکذیب کرد.

یک مقام نزدیک به ریاست جمهوری عراق به المیادین گفته است: برهم صالح با هیچ مقام آمریکایی یا خارجی در جریان سفر به الانبار دیدار نداشته است.

این مقام عراقی گفت:ما از آنچه توسط بعضی رسانه ها گزارش شده شگفت زده شده ایم؛ آنها باید دقیق و قابل اعتماد باشند و اخبار را از منابع موثق گزارش دهند.

بعضی منابع در عراق شامگاه شنبه مدعی شدند که مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا وارد پایگاه عراقی عین الأسد شده است.

منابع آمریکایی به این خبر اشاره ای نکرده اند. با این حال بعضی منابع عراقی از عصر روز شنبه مدعی شدند که شخصیت مهمی از ایالات متحده آمریکا وارد این پایگاه شده است و قرار است با مقاماتی از عراق به احتمالا زیاد رئیس جمهور دیدار و گفت وگو کند.

یک مسئول عالی رتبه در استان الأنبار گفت که برهم صالح رئیس جمهور عراق روز شنبه در سفری به فلوجه نشستی را با رئیس مجلس و نخست وزیر مأمور تشکیل دولت جدید تشکیل داد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 954

به "المیادین ملاقات برهم صالح با مقام آمریکایی در الانبار راتکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "المیادین ملاقات برهم صالح با مقام آمریکایی در الانبار راتکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید