تور هند ارزان: اقدام تازه هند علیه انحصارگرایی گوگل

به گزارش کی آنلاین، تحقیقات رگولاتور آنتی تراست هند نشان می دهد گوگل با سلطه خود بر بازار انگیزه و توانایی فراوری کنندگان را برای توسعه سیستم های جایگزین اندروید محدود نموده است.

تور هند ارزان: اقدام تازه هند علیه انحصارگرایی گوگل

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

تحقیقات دو ساله کمیسیون رقابت هند (CCI) نشان می دهد گوگل از موقعیت برتر سیستم عامل اندروید در هند سوءاستفاده نموده است. این شرکت با استفاده از منابع قدرتمند اقتصادی خود به طور غیرقانونی به رقبایش آسیب زده است.

در گزارشی که واحد تحقیقات کمیسیون رقابت هند در ماه ژوئن منتشر نموده، آمده است: گوگل توانایی و انگیزش فراوری نمایندگان دستگاه برای توسعه و فروش محصولاتی با سیستم عامل جایگزین اندروید را کاهش داده است.

این شرکت فناوری آمریکایی در بیانیه ای به رویترز اظهار داشت مشتاق همکاری با کمیسیون رقابت هند است تا نشان دهد چگونه دستگاه های اندروید رقابت و نوآوری را افزایش می دهند.

این در حالی است که رگولاتور هندی تا به امروز درباره گزارش منتشر شده اظهار نظری ننموده است. قرار است اعضای کمیسیون مذکور گزارش را آنالیز نمایند و قبل از صدور دستور نهایی به گوگل فرصت دفاع از خودش را بدهند. به گفته یک منبع مطلع ممکن است دستور نهایی کمیسیون رقابت هند شامل جریمه هم باشد.

این یافته ها، آخرین تحولات در مورد چالش های رقابت گوگل در هند است. شرکت مذکور با چند تحقیق در بازارهای اپلیکیشن پرداخت و تلویزیون های هوشمند هم روبرو است.

از سوی دیگر اتحادیه اروپا، آمریکا و بعضی دیگر از نقاط دنیا هم تحقیقاتی درباره گوگل شروع نموده اند. بعلاوه کره جنوبی هم به علت مسدودسازی قابلیت شخصی سازی اندروید گوگل را جریمه نموده است.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 شهریور 1400 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1794

به "تور هند ارزان: اقدام تازه هند علیه انحصارگرایی گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: اقدام تازه هند علیه انحصارگرایی گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید