بازسازی خانه: اسکوئر انیکس: بازسازی بازی های قدیمی به شکل دو بعدی را ادامه می دهیم

به گزارش کی آنلاین، شرکت اسکوئر انیکس در حال آنالیز توسعه بازسازی های اچ دی-2 بعدی (HD-2D) بیشتری از بازی های این شرکت در دوران کنسول SNES است. اقدامی که می تواند برای هواداران این آثار کلاسیک هیجان انگیز باشد.

بازسازی خانه: اسکوئر انیکس: بازسازی بازی های قدیمی به شکل دو بعدی را ادامه می دهیم

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سبک گرافیکی اچ دی-2 بعدی به ترکیبی از پس زمینه های اچ دی 3 بعدی و پیکسل آرت اشاره دارد که به وسیله بازی های تازهی مثل Octopath Traveler و Triangle Strategy هم استفاده شده است و توانسته به محبوبیت خوبی برسد.

همان طور که به وسیله مجله فامیتسو گزارش شده است، توسعه دهندگان بازی Triangle Strategy در یک برنامه رادیویی شرکت اسکوئر انیکس تأیید کردند که یوسوکا ماتسودا، رئیس شرکت اسکوئر انیکس، می خواهد بازی های بیشتر از آثار این شرکت در دوران کنسول سوپر ان ای اس (SNES) با این سبک هنری بازسازی شوند.

همان طور که در مراسم اخیر نینتندو دایرکت معرفی گردید، بازی Live A Live به همین دلیل قرار است یک نسخه بازسازی شده با این سبک گرافیکی دریافت کند. این بازی تا به حال فقط در کشور ژاپن عرضه شده است. تومویا آسانو، یکی از تهیه کنندگان اسکوئر انیکس، درباره این موضوع می گوید: رئیس شرکت به ما دستور داد که از سبک گرافیکی اچ دی-2 بعدی بیشتر استفاده کنیم، بنابراین تصمیم گرفتیم به بازسازی عناوین گذشته هم فکر کنیم. بنابراین ما لیستی از بازی های احتمالی که امکان بازسازی آن ها با این استایل گرافیکی وجود داشت، نوشتیم و آن را به رئیس شرکت ارائه دادیم.

آسانو ادامه می دهد: این لیست شامل عناوینی بود که شرکت های اسکوئر و انیکس برای کنسول سوپر فامیکام (همان SNES) منتشر کردند - هم عناوینی که برای استایل گرافیکی اچ دی-2 بعدی مناسب بودند، هم آن هایی که برای آن نامناسب بودند و هم آثاری مانند بازی های فال ماهجونگ که برای چنین استایلی غیرممکن بودند. بعد از میان آن ها انتخاب کردیم. ما همه آن ها را ردیف کردیم و ارائه کردیم که در میان آن ها بازی Live A Live مناسب ترین گزینه بود. اثری که در جایگاه دوم لیستمان نهاده شد، ActRaiser بود.

بازی ActRaiser قبلاً روی کنسول نینتندو سوئیچ تحت عنوان یک نسخه بازسازی شده اچ دی با نام ActRaiser Renaissance منتشر شده است. با این وجود از چنین سبک گرافیکی برای آن بازسازی استفاده نشده بود. می دانیم که اسکوئر انیکس صحنه اپرا معروف بازسازی پیکسل آرت فاینال فانتزی 6 را با همین سبک گرافیکی طراحی نموده است.

بازی تازه Triangle Strategy که با همین سبک گرافیکی توسعه داده می گردد؛ قرار است در 4 مارس منتشر گردد. هم اکنون بخش مقدمه و پیشگفتار آن در دسترس مخاطبان نهاده شده است.

با این رویکرد اسکوئر انیکس، نه تنها می توانیم امید داشته باشیم بعضی از بازی های محبوب قدیمی آن دوران را دوباره تجربه کنیم، بلکه تجربه آن ها با این سبک گرافیکی مجذوب کننده چیزی است که اشتیاق ما را دو برابر می نماید.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2001

به "بازسازی خانه: اسکوئر انیکس: بازسازی بازی های قدیمی به شکل دو بعدی را ادامه می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: اسکوئر انیکس: بازسازی بازی های قدیمی به شکل دو بعدی را ادامه می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید