احیای پرسپولیس با 10

به گزارش کی آنلاین، خبرنگاران: پرسپولیس در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر با فزونی یک بر صفر برابر نفت مسجدسلیمان به رتبه دوم جدول رده بندی صعود کرد. این تیم بعد از سه هفته ناکامی در کسب برد، حالا دو هفته متوالی است که امتیازات کامل را درو می نماید و رفته رفته تبدیل به همان تیم مدعی شده که هوادارانش می خواهند.

احیای پرسپولیس با 10

به گزارش خبرنگاران، به نظر می رسد عملیات احیای پرسپولیس به دست یحیی گل محمدی جواب داده و این تیم نه تنها در خط دفاعی به انسجام لازم رسیده بلکه از موقعیت های به وجود آمده در خط حمله هم، هرچند مالی، استفاده می نماید. نتیجه شده آنکه تیم فوتبال پرسپولیس دو هفته است بازیهایش را با اختلاف یک گل می برد. مهمتر از این برد های ناپلئونی، اما کسب 6 امتیاز از دو بازی خانگی است. جایی که پرسپولیس پیش تر هم نشان داده در آن تخصص دارد و به این سادگی از کنار بازی های خانگی اش نمی گذرد.

البته عملیات احیای پرسپولیس فقط مربوط به منسجم کردن خط دفاعی و کارایی بیشتر در خط حمله نبوده، چون یحیی گل محمدی در این بازه زمانی کوشش نموده یکی دو سیستم متفاوت هم برای تیمش امتحان کند، ولی عجیب آنکه دوباره همان سیستم قدیمی و بازگشت به عصر 2-4-4 راه نجات این تیم شده است. به گزارش خبرنگاران، نکته درخور توجه در این بین، اعتماد به کهنه سرباز های قدیمی است! پرسپولیس با وجود 5 به علاوه 2 خرید خرید نو (یکی از آن ها جدا شد و 2 تای دیگر هم فعلا نمی توانند بازی نمایند) به این نتیجه رسید که اگر قرار باشد فرمول بردن را به دست بیاورد باید به بازیکنان قدیمی اش وفادار بماند. اینطور شد که یحیی گل محمدی قید استفاده از رضا اسدی، هافبک نوی که آمده تا جای نوراللهی را پر کند، زد و دوباره کمال کامیابی نیا را به ترکیب برگرداند تا ماشین پرسپولیس تبدیل به همان ماشین برنده گردد. احیای پرسپولیس با 10 بازیکن قدیمی و تنها یک بازیکن نو انجام شده است. فعلا تنها بازیکن نوی که در ترکیب پرسپولیس بازی می نماید علی نعمتی، مدافع تازه به خدمت گرفته یحیی گل محمدی است که جایگاه او هم به شدت از سوی سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس تهدید می گردد.

جالب اینکه به 5 هفته زمان احتیاج بود تا یحیی پی ببرد برای نجات پرسپولیس از بحران مقطعی که در آن گیر نموده بود، احتیاج به سروشکل دادن همان ترکیب فصل گذشته با همان بازیکنان فصل پیش است. ترکیبی که به نظر می رسد جا افتاده و بعید است از این به بعد تغییر زیادی کند. پرسپولیس از همین حالا می داند قرار است در دربی چه بازیکنانی را به میدان بفرستد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1915

به "احیای پرسپولیس با 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احیای پرسپولیس با 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید