ابطحی: نظارت نمایندگان مجلس بسیار ضعیف است و آیین نامه داخلی فَشل ، بهارستان به خانه تکانی نیاز دارد

به گزارش کی آنلاین، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت نمایندگان مجلس بسیار ضعیف است و تا زمانی که این موضوع حل نشود مسائل پابرجا خواهد ماند.

ابطحی: نظارت نمایندگان مجلس بسیار ضعیف است و آیین نامه داخلی فَشل ، بهارستان به خانه تکانی نیاز دارد

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

محمد جواد ابطحی در مصاحبه با خبرنگار سیاسی خبرنگاران با بیان اینکه مجلس یازدهم در وهله اول فعالیت خود باید ساختار مجلس و به عبارت بهتر آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی را اصلاح کند ، گفت: ساختار مجلس نیاز به خانه تکانی دارد و باید آیین نامه داخلی مجلس اصلاح گردد.

وی توضیح داد: تا زمانی که آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی اصلاح نگردد برنامه ها و پیشنهادات نمایندگان مجلس آینده هم محقق نمی گردد.

ابطحی بیان داشت: نظارت نمایندگان مجلس بسیار ضعیف است و تا زمانی که بعد نظارتی مجلس تقویت نگردد مسائل پابرجا خواهد ماند و مهمترین کار نمایندگان در مجلس آینده این است که بعد نظارتی مجلس را ارتقا دهند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط قانونگذاری در مجلس هم باید تغییر کند گفت: ضروری است که مجلس به صورت الکترونیکی برگزار گردد و ضرورتی ندارد که نمایندگان از حوزه های مختلف انتخابیه به تهران بیایند تا جلسات علنی برگزار گردد.

وی ادامه داد: برای برگزاری جلسات علنی مجلس می توان از تکنولوژی های نوین چون ویدئو کنفرانس استفاده کرد و ضرورتی ندارد که نمایندگان از شهرستان ها به تهران بیایند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: شرایط آیین نامه داخلی مجلس بسیار فشل است و همه اختیارات به هیئت رئیسه مجلس به ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی داده شده است که این رویه درست نیست و باید در مجلس آینده اصلاح گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 801

به "ابطحی: نظارت نمایندگان مجلس بسیار ضعیف است و آیین نامه داخلی فَشل ، بهارستان به خانه تکانی نیاز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابطحی: نظارت نمایندگان مجلس بسیار ضعیف است و آیین نامه داخلی فَشل ، بهارستان به خانه تکانی نیاز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید