آشنایی با زیباترین دیدنی های مرزن آباد در سفر به مازندران

به گزارش کی آنلاین، استان مازندران همیشه یکی از استان های پر جاذبه و سرسبز در کشورمان است این استان دارای شهرهای توریستی و تاریخی متعددی است یکی از شهرهای زیبا با جاذبه های بکر در این منطقه شهر زیبای مرزن آباد است این شهر در شمال ایران واقع شده است نزدیکی این شهر به کلاردشت و چالوس اهمیت زیادی برای گردشگران دارد و آن را به یکی از منطقه ها توریستی تبدیل نموده است بسیاری از گردشگران این شهر را به عنوان یکی از برترین دیدنی های چالوس می دانند این منطقه با وجود طبیعت بکر و ویژه خود از سوی علاقه مندان زیادی مورد توجه است. این شهر به یکی از قطب های گردشگری در شمال تبدیل شده است این منطقه دارای جاذبه های گردشگری متعددی است جنگل های سرسبز با آب و هوای مطبوع و معتدل در این منطقه از اهمیت زیادی برخوردار هستند طبیعت دل انگیز و دل نشین این منطقه از اهمیت زیادی برای گردشگران برخوردار است این منطقه با وجود جنگل ها و دریاچه های بزرگ خود در ادامه این بخش با جاذبه های بیشتری از این منطقه آشنا می شوید.

آشنایی با زیباترین دیدنی های مرزن آباد در سفر به مازندران

تماشای های مرزن آباد را بشناسید:

یکی از زیبایی هایی که در نزدیکی مرزن آباد واقع شده است جاده توریستی و سرسبز کلاردشت است جهت کلاردشت به عباس آباد از زیبایی های بسیار زیادی برای علاقه مندان و گردشگران برخوردار است این منطقه با جنگل های رویایی خود و آلاچیق های زیبا یکی از زیبایی های این منطقه است که می توانید از زیبایی های آن بازدید کنید از جادبه از زیباترین جاده هایی است که در ایران شناخته شده است.

دهکده مازیچال:

این دهکده دارای زیبایی های بکر و ویژه ای است این دهکده در فاصله 20 کیلومتری از کلاردشت واقع شده است طبیعت تماشای و زیبای این منطقه بسیار مورد توجه است و دارای چشم اندازهای طبیعی بسیار زیبایی است. این منطقه دارای دریای نیلگونی است که اطراف آن را جنگل های سرسبزی احاطه نموده اند بسیاری از گردشگران این منطقه را به عنوان بهشتی گمشده می شناسند که بسیار رویایی و پر جاذبه است. معرفی روستای مازیچال می تواند اطلاعات بیشتری را درباره این منطقه در اختیار شما قرار دهد.

کوه کلاک:

این کوه بسیار باشکوه است و عظمت زیادی را در خود جای داده است این ارتفاعات در یکی از روستاهای توریستی با همین نام واقع شده است شیب ملایم در دامنه های این کوه ها و منظره ها طبیعی زیبایی که در آن وجود دارد می تواند مورد توجه بازتماشامایندگان زیادی باشد.

سرپوش تنگه:

از دیگر جاذبه هایی که در اطراف مرزن آباد واقع شده اند می توان به این تنگه با چشم اندازهای طبیعی آن اشاره نمود این منطقه دارای درختان انبوهی است و شامل دو تنگه است که می توانید از زیبایی های آن بازدید نمایید. آویزهای جنگلی با چشم اندازهای ویژه که در این منطقه وجود از مهم ترین زیبایی های آن برای گردشگران هستند آبشاری کوچک که در تنگه اول واقع شده است نیز می تواند زیبایی های خاص خود را داشته باشد این منطقه جنگلی دارای زیبایی های بسیار زیادی است.

موزه مردم شناسی کندلوس:

این موزه ویژه علاقه مندان به جاذبه های فرهنگی است که می تواند جذابیت های زیادی برای آن ها داشته باشد این موزه می تواند اطلاعات گردشگری مهمی را در اختیار علاقه مندان قرار دهد جاذبه های تاریخی و کهنی که در این منطقه وجود دارند می تواند از سوی علاقه مندان زیادی مورد توجه باشد. جالب است بدانید که این موزه در نتیجه زحمت های دکتر علی اصغر جهانگیری ساخته شده است و مجموعه فرهنگی این موزه نیز به وسیله او گردآوری شده است.

دریاچه ولشت:

هر ساله علاقه مندان زیادی از جاذبه های این دریاچه زیبا بازدید می نمایند دریاچه ولشت در زمره دریاچه های آب شیرینی است این دریاچه به وسیله کوه های محصور شده است و از زیبایی های زیادی برخوردار است این دریاچه یکی از جاذبه ها و تماشای مرزن آباد است که در نزدیکی این منطقه واقع شده است. طبیعت زیبا و سرسبز این منطقه نیز چشم اندازهای ویژه و بکری را به خود اختصاص داده است که از نزدیک می توانید آن ها را مشاهده کنید.

رستوران همسفر مرزن آباد:

این رستوران نیز یکی دیگر از جاذبه های گردشگری و تماشای های مرزن آباد در این منطقه است این رستوران بسیار قدیمی است و ترکیبی از رستوران و قهوه خانه است که می توانید از آن ها تماشا کنید شما در این رستوران می توانید تجربه خوردن غذاهای لذیذ را داشته باشید این رستوران دارای انواع کباب ها و جوجه ها است کیفیت غذاهای این رستوران بسیار بالا است و علاقه مندان زیادی از این رستوران تماشا می نمایند.

این منطقه یکی از مکان های تماشای مازندران است و زیبایی های ویژه ای را به خود اختصاص داده است از دیگر جاذبه ها و چشم اندازهای این منطقه می توان به روستای الیت با جاذبه های بکر آن اشاره نمود این روستا چشم اندازهای زیبایی را به خود اختصاص داده است و دارای مردمانی مهمان نواز و بسیار خون گرم است.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2114

به "آشنایی با زیباترین دیدنی های مرزن آباد در سفر به مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با زیباترین دیدنی های مرزن آباد در سفر به مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید