آزمون به بازی با بایرن مونیخ می رسد

به گزارش کی آنلاین، پزشک باشگاه روستوف در مصاحبه با خبرگزاری دولتی روسیه از رسیدن چهار بازیکن کلیدی این تیم به اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ اطلاع داد.

آزمون به بازی با بایرن مونیخ می رسد

با ارزانترین تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، مصدومیت چهار بازیکن کلیدی تیم روستوف از جمله سردار آزمون باعث شد تا نگرانی برای کادر فنی و طرفداران این تیم در آستانه اولین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم بایرن مونیخ ایجاد گردد.

ولادیمیر خوخلوف، پزشک باشگاه روستوف در مصاحبه با خبرگزاری دولتی تاس پیرامون شرایط سردار آزمون و دیگر بازیکنان مصدوم این تیم گفت: سوسلان، نوبوآ، ناواس و آزمون می توانند برابر بایرن مونیخ با تشخیص کادر فنی بازی نمایند و فقط نمی توانیم ماکسیم را به شرایط مطلوبی برسانیم، زیرا مصدومیت او جدی است.

وی در ادامه با اشاره به شرایط سردار آزمون گفت: سردار پس از خاتمه بازی برابر سامارا به بیمارستان اعزام شد تا تحت درمان قرار بگیرد. آزمایش های لازم انجام شد که نشان دهنده درد شوک آور زیادی در ناحیه آرنج آزمون بود. او هم اکنون از بیمارستان مرخص شده و آماده بازی لیگ قهرمانان اروپا می گردد. پیش بینی من برای آمادگی جسمانی سردار آزمون در ترکیب تیم روستوف جهت بازی با بایرن مونیخ بسیار روشن و مثبت است.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 759

به "آزمون به بازی با بایرن مونیخ می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون به بازی با بایرن مونیخ می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید