10 نکته درباره شیائومی می میکس آلفا؛ موبایلی از جنس نمایشگر و دوربین عجیب 108 مگا پیکسلی!

به گزارش کی آنلاین، 10 نکته مهم درباره موبایل شیائومی می میکس آلفا را در ادامه بخوانید:

10 نکته درباره شیائومی می میکس آلفا؛ موبایلی از جنس نمایشگر و دوربین عجیب 108 مگا پیکسلی!

1. شیائومی می میکس تلاشی است در راستای نسل تازه گوشی های تاشو. می میکس آلفا اما برگ برنده عجیبی در مقایسه با دیگر تلفن های هوشمند تاشو دارد. نمایشگر این تلفن هوشمند دور تا دور آن را پوشانده و در مراسم رونمایی از این تلفن هوشمند مسئولان شیائومی اعلام کردند در می میکس آلفا نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی 180.6 درصد است و بخش هایی از این گوشی که به وسیله نمایشگر پوشانده نشده (مانند بخش فوقانی و پایینی) از تیتانیوم باکیفیت ساخته شده اند که وزن کمتری نسبت به فولاد ضدزنگ دارد.

2. ویژگی عجیب می میکس آلفا به اینجا ختم نمی گردد. چرا که این تلفن هوشمند دارای دوربین عجیب 108 مگا پیکسلی است. اگر بخواهید بدانید این 108 مگا پیکسل به چه معناست باید بدانید که دوربین پرچم دار تازه شیائومی می تواند عکس هایی با رزولوشن 12032 در 9024 ثبت کند.

3. ویژگی دیگر می میکس آلفا این است که در کنار آن دوربین با کیفیت، دوربین 20 مگاپیکسلی اولترا واید دارای توانایی ثبت عکس ماکرو و دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری هم دیده می گردد.

4. اما یکی از نکات جالب درباره این تلفن هوشمند این است که دیگر نیازی به دوربین سلفی ندارد. به این معنا که کاربر می تواند به راحتی گوشی را برگرداند و از دوربین های اصلی به اسم دوربین سلفی استفاده کند!

5. اما دکمه های فیزیکی در تلفن های هوشمند و نحوه جایگذاری یا حذف تدریجی آنها هم یکی از مواردی است که در گجت های اینچنینی مورد توجه کاربران قرار می گیرد. در می میکس آلفا غیر از دکمه پاور در قسمت بالایی این تلفن همراه از هیچ دکمه فیزیکی استفاده نشده است.

6. با توجه به به جنس نمایشگر این تلفن هوشمند یکی از نکاتی که مورد توجه کارشناسان و حتی افشاگران تلفن های هوشمند قرار گرفته، اندازه مصرف انرژی این تلفن هوشمند است. آنطور که در مراسم رونمایی از می میکس آلفا اعلام شده این گجت دارای باتری 4050 میلی آمپر ساعتی است که با استفاده از شارژر 40 واتی می تواند سریع شارژ گردد.

7. یکی از نکات جالب در طراحی این تلفن هوشمند همکاری شیائومی با شرکت سامسونگ در طراحی و فراوری دوربین 108 مگا پیکسلی است. آنطور که در مراسم رونمایی از این تلفن هوشمند مطرح شده دوربین 108 مگا پیکسلی پرچمدار تازه شیائومی ساخت شرکت سامسونگ است.

8. شیائومی از حسگرهای فشاری در کناره های دستگاه برای انجام کارهایی نظیر بالا و پایین کردن ولوم صدا استفاده نموده است. البته شیائومی می گوید در می میکس آلفا از هوش مصنوعی ویژه و حسگرهای مخصوص بهره برده است تا امکان لمس ناخواسته کناره ها غیرممکن گردد.

9. گفته می گردد این تلفن هوشمند یک دستگاه مفهومی است و هنوز برنامه دقیقی برای ورود آن به بازار اعلام نشده است.

10. برآورد قیمت این تلفن هوشمند از سوی کارشناسان صنعت تلفن های هوشمند حدود 2800 دلار یا 19999 یوآن برآورد شده است.

در این زمینه بخوانید:

10 نکته طلایی درباره پرچمداران تازه سامسونگ؛ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس

12 نکته درباره آیفون 11 پرو، پرچمداران تازه اپل

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1814

به "10 نکته درباره شیائومی می میکس آلفا؛ موبایلی از جنس نمایشگر و دوربین عجیب 108 مگا پیکسلی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 نکته درباره شیائومی می میکس آلفا؛ موبایلی از جنس نمایشگر و دوربین عجیب 108 مگا پیکسلی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید