گوشی گوگل پیکسل مینی در دست ساخت است

به گزارش کی آنلاین، گوگل در تاریخ 14 مهر با برگزاری یک رویداد میخواهد از گوشی های سری پیکسل 7 و ساعت هوشمند پیکسل واچ رونمایی کند. در کنار این دستگاه ها، گزارش هایی در خصوص کوشش گوگل برای ساخت تبلت تازه هم منتشر شده که ظاهرا در سال 2023 از راه می رسد. با این حال هنوز معین نیست که گوشی تاشوی این شرکت چه زمانی راهی بازار می گردد و اکنون یکی از افشاگران از کوشش برای ساخت گوگل پیکسل مینی خبر داده است.

گوشی گوگل پیکسل مینی در دست ساخت است

این افشاگر مدعی شده که گوگل برای این گوشی نام مستعار neila را انتخاب نموده و از نمایشگر حفره دار بهره می برد. پنل پشتی آن هم ظاهرا شباهت زیادی به سری پیکسل 6 یا 7 دارد. به غیر از این موارد، هنوز اطلاعات بیشتری از این گوشی فاش نشده و بنابراین نمی توانیم در خصوص مشخصات سخت افزاری آن صحبت کنیم. بنابراین نمی دانیم که آیا این گوشی هم عضوی از خانواده پیکسل 7 محسوب می گردد یا نه.

لازم به ذکر است این خبر از طرف یکی از افشاگران مشهور چینی منتشر شده و بیشتر شایعات مطرح شده از طرف این افشاگر درست از آب درمی آیند. اگر این شایعه صحت داشته باشد، احتمالا در هفته های آینده جزئیات بیشتری در خصوص این گوشی گوگل فاش خواهد شد.

منبع: GizmoChina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2140

به "گوشی گوگل پیکسل مینی در دست ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی گوگل پیکسل مینی در دست ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید