گل محمدی: از این نقطه ضعف استقلال استفاده می کنیم ، منتظر اس ام اس بودیم

به گزارش کی آنلاین، سرمربی پرسپولیس گفت: ما بازیکنان با غیرتی داریم که همیشه در شرایط حساس و سخت توانستند تصمیمات خوبی بگیرند و بازی های خوبی از خودشان نشان دهند. آن ها ذهنیت قوی ای دارند و برنده به دنیا آمده اند.

گل محمدی: از این نقطه ضعف استقلال استفاده می کنیم ، منتظر اس ام اس بودیم

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دربی، استقلال نیم فصل دوم را بسیار متفاوت از تیمی دانست که در هفته چهارم برابر پرسپولیس کالدرون به میدان رفت.

گل محمدی درباره سبک خود به عنوان بازی مالکانه و تغییر آن در پرسپولیس گفت: شما باید پیش فصل را در اختیار داشته باشید و بتوانید بازی محبت آمیز و تمرینات خوب انجام دهید. ما بعد از این که من آمدم، 12 روز بیشتر وقت نداشتم و نمی توانستم زیاد روی فوتبال مالکانه اصرار داشته باشم چون واقعا زمان بر بود و احساس کردم قابلیتی که الان دارند را ممکن است از دست بدهند. رفته رفته این بهتر می شود و چیزی که برای ما مهم است این است که از تمام ظرفیت تیم استفاده کنیم. بازی مالکانه یک مقدار زمان بر است و الان امکانش نیست.

سرمربی پرسپولیس راجع به مهدی ترابی گفت: ترابی بخش زیادی از بازی را در پست خودش تجربه می کند. امیری آمده چپ و در بازی با تراکتور هم دیدید توانست گل بزند و از قابلیت هایش استفاده کرد. مهدی در راست هم تاثیرگذار است. این دو در طول بازی جای خود را عوض می کنند و ترابی در پست خودش هم بازی می کند.

یحیی درباره شرایط استوکس گفت: استوکس به لحاظ آمادگی بدنی شرایط خیلی خوبی را ندارد و زمان می برد تا به شرایط خوب برسد. اما فردا با ما هست و اگر لازم شد از او استفاده می کنیم.

یک بازی ویژه را در پیش داریم. یکی از مهم ترین بازی های آسیا و دنیا و یکی از بزرگ ترین داربی های دنیا است. این بازی نمایش بزرگی از هواداران و رسانه ها و اهالی فوتبال است.خوشحالیم که مقابل تیمی بازی داریم که شرایطش نسبت به نیم فصل اول بهتر است و می توانیم قابلیت های مان را در این بازی نشان دهیم.تیم پرسپولیس در سال های اخیر نشان داده که از نظر ذهنی و فنی فوتبال خوبی را ارائه کرده است. ما بازیکنان باغیرتی داریم که همیشه در شرایط حساس و سخت توانستند تصمیمات خوبی بگیرند و بازی های خوبی از خودشان نشان دهند. آن ها ذهنیت قوی ای دارند و برنده به دنیا آمده اند. در هر صورت امیدوارم فردا شاهد یک بازی فنی خوب از دو تیم باشیم و هواداران لذت ببرند. امیدوارم فردا هواداران پرسپولیس شادتر از استقلالی ها باشند.

گل محمدی درباره تاثیر انتشار رقم قرارداد فصل گذشته بازیکنان پرسپولیس برای بازی داربی گفت: ما فردا بازی مهمی داریم و دوست دارم بیش تر راجع به بازی صحبت شود ولی انتشار این ارقام قبل از داربی عجیب بود. آن ها وقت زیادی برای انتشار داشتند و فکر می کنم روی شیطنت و خیانت اجرا شده است. کاری که انجام شد کار درستی نبوده است ولی بازیکنان مسئله ای ندارند و از نظر ذهنی به حدی قوی هستند که روی آن ها تاثیرگذار نباشد. آن ها شرایط سخت تری را هم پشت سر گذاشته اند.

یحیی گل محمدی در ادامه گفت: ما تنها دو هفته است که بازی کردیم و در این دو هفته اوساگوآنا شرایطش بد نبود و به خصوص در بازی دوم خیلی بهتر از بازی اول بازی کرد و هر چه در شرایط بازی باشند، شرایط بهتر می شود. امروز هم قول داده اند تا مبلغ دریافتی را به 50 درصد برسانند اما فعلا اس ام اس نیامده . سرمربی باتجربه پرسپولیس در مورد دیدار دربی گفت: ذات دربی این است که کلا به دنبال نباختن باشند در هر دو تیم، گل نخوردن و نباختن و احتیاط خرف اول را می زند. با این حال به نظرم در دربی باید تمرکز زیادی بازیکنان داشته باشند و عملکرد بازیکنان نتیجه را مشخص می کند. نشانه هایی که وجود دارد این امیدواری را برای نمایش زیبا می دهد و این امیدواری را به هواداران می دهم که نمایش خوبی داشته باشیم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا سورپرایز دارد یا نه، گفت: فعلا که سورپرایزی ندارم ولی بازی رفت را که دیشب می دیدم واقعا دردناک بود که خیلی از سکوها خالی بود. باید فکر اساسی برای این کار کرد. یکی از بازی های قدیمی که من در آن گل زدم را هم دیدم که استادیوم پر بود و الان حس و حال دربی را از بین بردند.

گل محمدی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که درباره شکست ناپذیر بودن استقلال صحبت کرد به موضوعی اشاره کرد که شاید به نوعی نقطه ضعف استقلال باشدما با استقلالی بازی داریم که بازی های اخیرش را پرگل برده و از اینکه از تیم های خوب لیگ برتر است شکی نیست. البته با توجه به اینکه در چند سال اخیر نتوانسته اند برنده باشند و پرسپولیس را ببرند تحت فشار هستند. ما باید از این تحت فشار استفاده کنیم و بتوانیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم.من می خواهم بازی خوبی از آب در بیاید و برنده بازی باشیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 762

به "گل محمدی: از این نقطه ضعف استقلال استفاده می کنیم ، منتظر اس ام اس بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: از این نقطه ضعف استقلال استفاده می کنیم ، منتظر اس ام اس بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید