ژاوی: بی صبرانه در انتظار چالش جدید زندگی ام هستم

به گزارش کی آنلاین، سرمربی اسپانیایی جدید تیم فوتبال السد امیدوار است که روزهای خوبی را در دنیای مربیگری ام هم تجربه کند.

ژاوی: بی صبرانه در انتظار چالش جدید زندگی ام هستم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از الرای، ژاوی بعد از جدایی از بارسلونا تصمیم گرفت که پیراهن تیم فوتبال السد قطر را بر تن کند. این فوق ستاره اسپانیایی چهار سال با تیم فوتبال السد بازی کرد. او روز گذشته (سه شنبه) به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد تا با شروع فصل جاری تجربه جدید خود را شروع کند.

ژاوی در نخستین واکنش خود بعد از انتخاب به عنوان سرمربی جدید السد، گفت : ابتدا باید این را بگویم که بعد از گذشت چهار سال با پیراهن تیم فوتبال السد شادمان هستم که به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده ام. بی صبرانه در انتظار شروع مرحله جدید از زندگی هستم. شور و هیجان زیادی دارم. به عنوان بازیکن روزهای فراموش نشدنی را تجربه کردم و امیدوارم که به عنوان مربی هم روزهای خوبی داشته باشم.

سرمربی جدید السد در انتها اظهاراتش به مدیران باشگاه اشاره نمود و در این باره، افزود: مدیران باشگاه السد به من اعتماد کردند و این را می دانم که مسئولیت سنگینی بر عهده دارم اما برای این مأموریت خود را آماده نموده ام.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 211

به "ژاوی: بی صبرانه در انتظار چالش جدید زندگی ام هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: بی صبرانه در انتظار چالش جدید زندگی ام هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید