اسکالونی: خوشحالم که مسی در بارسلونا ماند، می خواهیم به خاطر او به جام جهانی برسیم

به گزارش کی آنلاین، سرمربی تیم ملی آرژانتین ماندن کاپیتان این تیم در تیم باشگاهی اش را اتفاقی مثبت دانست.

اسکالونی: خوشحالم که مسی در بارسلونا ماند، می خواهیم به خاطر او به جام جهانی برسیم

به گزارش خبرنگاران، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین در آستانه اولین بازی شاگردانش در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 اعتراف کرد از اینکه لیونل مسی کاپیتان آلبی سلسته در بارسلونا مانده خشنود است.

مسی در انتها فصل گذشته پس از حذف جنجالی تیمش از لیگ قهرمانان و ناکامی در کسب حتی یک جام، به صورت رسمی خواستار جدایی از بارسلونا شد اما در نهایت به دلیل موانعی که برای ترک نوکمپ داشت(غرامت فسخ قرارداد 700 میلیون یورویی) مجبور به ماندن در نوکمپ شد. اسکالونی هم از این اتفاق خشنود است.

سرمربی آلبی سلسته که شاگردانش در اولین بازی خود امشب (پنجشنبه) در خانه مقابل اکوادور به میدان می فرایند، درباره شرایط مسی 33 ساله گفت: من زمانی که همه چیز حل شده بود، با مسی صحبت کردم و دیدم که او آرام و خونسرد است. از زمانی که او وارد اردوی تیم ملی شد، ما این فرصت را داشتیم که گپی طولانی با هم داشته باشیم. او از حضور در اردوی تیم ملی خشنود است و الان از شرایط خود در تیم باشگاهی اش هم راضی است. تنها چیزی که ما از این فاصله دور امیدوار بودیم برای مسی رخ دهد این بود که همه مشکلاتش حل گردد تا بتواند با آمادگی جسمی و روانی کامل به بازی هایش ادامه دهد.

اسکالونی اضافه کرد: برای ما ماندن مسی در بارسلونا اتفاق خوبی است چون بلافاصله پس از آغاز فصل توانست بازی هایش را از سر بگیرد. او بارسلونا را می شناسد. با این حال من قصد ندارم وارد جزئیات تصمیم او گردد و به حریم خصوصی او پا بگذاریم.

زمانی که جام جهانی 2022 قطر برگزار گردد، مسی 35 ساله خواهد بود اما مسی میخواهد که برای آخرین بازی در جام جهانی را تجربه کند.

اسکالونی گفت: ما می خواهیم به خاطر مردم کشورمان به جام جهانی صعود کنیم اما کوشش مان برای صعود دلایل دیگری هم دارد که یکی از آنها لئو است. البته الان برای صحبت کردن درباره جام جهانی خیلی زود است و ما باید بازی به بازی پیش برود. تغییر پست مسی با توجه به تغییر پست او در بارسلونا؟ نه. مسی اینجا همواره یک مهاجم خواهد بود حالا چه به عنوان یک مهاجم نوک بازی کند چه در پستی دیگر. در خصوص بارسلونا هم من فکر نمی کنم که پست او در زمین بازی خیلی عوض شده باشد و هنوز هم دارد در خط حمله بازی می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1239

به "اسکالونی: خوشحالم که مسی در بارسلونا ماند، می خواهیم به خاطر او به جام جهانی برسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکالونی: خوشحالم که مسی در بارسلونا ماند، می خواهیم به خاطر او به جام جهانی برسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید