موراتا: پیروزی مقابل ایتالیا سخت تر از چیزی بود که به نظر می رسد

به گزارش کی آنلاین، مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا می گوید پیروزی قاطع تیمش برابر آتزوری به آن اندازه که نتیجه نشان می دهد، آسان نبوده است.

موراتا: پیروزی مقابل ایتالیا سخت تر از چیزی بود که به نظر می رسد

با ما همراه باشید و با هزینه سفر به ایتالیا با هواپیما از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، آلوارو موراتا مهاجم تیم ملی اسپانیا می گوید که کسب پروزی خانگی 3 بر صفر مقابل ایتالیا در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه سخت از چیزی بوده که به نظر می رسد.

ماتادورها در خانه آتزوری را قاطعانه شکست دادند تا صندلی شان را در صدر جدول رده بندی گروه G تثبیت نمایند و شانس خود را برای صعود مستقیم به جام جهانی افزایش دهند.

موراتا که در این بازی زننده گل آخر ماتادورها بود، پس از مسابقه به شبکه رای اسپورت گفت: بازی به اندازه ای که به نظر میرسد آسان نبود. شکست دادن ایتالیا قطعا کار آسانی نیست به خصوص با این نتیجه. ما بازی فوق العاده ای انجام دادیم و از هوادارانی که در برنابئو ما را حمایت کردند قدردانی می کنیم.

در همین حال لورنزو اینسینیه هافبک تیم ملی ایتالیا هم گفت که از شکست سنگین آتزوری در خانه ماتادورها چندان ناراحت نیست. هافبک هجومی ناپولی که پیراهن شماره 10 آتزوری به تازگی به او رسیده است، بعد از باختی که شانس صعود مستقیم آتزوری را کمرنگ کرد، گفت: بازی مان خوب نبود اما این جور بازی ها به شما برای پیشرفت یاری می نماید. حالا ما باید روی روی بازی سه شنبه تمرکز کنیم که آن هم بسیار مهم است. ببینیم چه می گردد.

ایتالیا در هشتمین دور از بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه میزبان رژیم اشغالگر قدس است.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 751

به "موراتا: پیروزی مقابل ایتالیا سخت تر از چیزی بود که به نظر می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موراتا: پیروزی مقابل ایتالیا سخت تر از چیزی بود که به نظر می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید