راهنمای خرید بلیط مسابقات جام جهانی روسیه

به گزارش کی آنلاین، فوتبال جهان به دنبال بزرگترین رویداد پیش رو در روسیه می باشد. بلیت مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 از تاریخ 5 دسامبر 2017 برابر با 14 آذر 96 تا 31 ژانویه 2018 برابر با 11 بهمن 96 در مرحله اول فاز دوم در حال فروش می باشد. مرحله دوم فاز دوم از تاریخ 13 مارس تا 3 آوریل 2018 برابر با 22 اسفند 96 تا 14 فروردین 97 به فروش خواهد رسید.

راهنمای خرید بلیط مسابقات جام جهانی روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

طی اولین دوره فاز دوم، فروش بلیت به صورت تصادفی بین خریداران توزیع می گردد. به این ترتیب شما در هر زمان از مرحله اول فاز دوم که اقدام به خرید بلیت نموده باشید در قرعه کشی یکسان شرکت داده خواهید شد بدون درنظر دریافت اولویت ثبت نام افراد و نهایتاً بلیت خود را بر اساس شانس خود برنده خواهید شد. درضمن تأکید می کنیم که خرید بلیتها صرفاً به وسیله سایت رسمی فیفا امکان پذیر است.

اما در مرحله دوم فاز دوم صرفاً بر اساس مکانهای موجود و به ترتیب اولویت خرید افراد بلیت نهایی صادر می گردد. به این معنی که در فاز دوم مرحله دوم هر فردی که زودتر در سایت ثبت نام نموده و بلیت بازی را در صورت داشتن جای خالی خریداری نماید، دارنده بلیت خواهد شد و همانجا بصورت آنی بلیت برای فرد صادر می گردد. در نتیجه مرحله دوم فاز دوم عملاً یک رقابت بر سر زودتر ثبت نام کردن و خرید بلیت مسابقات خواهد بود.

بعد از خرید بلیت همه باید کارت هواداری خود را به وسیله سایت رسمی روسیه دریافت نمایند تا برای ورود به استادیومهای محل برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 همه افراد علاوه بر بلیت مسابقه باید کارت طرفداری خود را نیز به همراه داشته باشند که البته این کارت مزایای دیگری نیز برای دارنده آن به همراه خواهد داشت.

توصیه ما به شما که قصد سفر به روسیه و شرکت در مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 را دارید این است که به هیچ وجه فرصت را از دست ندهید و همین حالا اقدام به خرید بلیت خود نمایید.

مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 از 14 ژوئن لغایت 15 جولای برابر با 24 خرداد الی 24 تیرماه 97 در یازده شهر روسیه برگزار خواهد شد.

منبع: مجله سفر
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1003

به "راهنمای خرید بلیط مسابقات جام جهانی روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید بلیط مسابقات جام جهانی روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید