همکاری دو جانبه فورت نایت و Borderlands برای پیدا کردن آیتم در دو بازی

به گزارش کی آنلاین، در جدیدترین بروزرسانی بازی فورتنایت، رویداد مشترکی بین این بازی و بازی مورد انتظار بوردرلندز 3 اتفاق افتاده است. در این بروزرسانی می توانید از فروشگاه بازی فورتنایت دو آیتم Psycho Skin و Claptrap Backpack را خریداری کنید و همچنین در قسمتی از نقشه بازی فورتنایت شاهد مکان آشنایی از دنیای مجموعه بوردرلندز خواهید بود. این رویداد برای هواداران مجموعه بوردرلندز که تعداد آن ها نیز بسیار زیاد است، می تواند جالب باشد.

همکاری دو جانبه فورت نایت و Borderlands برای پیدا کردن آیتم در دو بازی

منطقه جدیدی که در بالا به آن اشاره شد در واقع در پایین سمت راست نقشه و حوالی منطقه Paradise Palms واقع شده است، این منطقه یک Rift Zone است (مناطقی که در فصل جدید به بازی اضافه شده اند مانند منطقه Tilted Towers با طعم وسترن). وقتی وارد این منطقه می شوید کاملا حس و حال سیاره پاندورا در سری بازی های بوردرلندز به شما منتقل می گردد، حتی سبک گرافیکی بازی نیز تغییر می نماید و تبدیل به همان سبک دوست داشتنی و سل-شید مجموعه بوردرلندز خواهد شد.

موارد ذکر شده تمام ماجرا نیست، بازی نمایندگان می توانند با انجام دادن یک سری چالش های مخصوص، پوسته هایی برای اسلحه های خود از دنیای بوردرلندز دریافت نمایند.

این اولین باری نیست که در بازی فوق العاده محبوب فورتنایت چنین رویداد هایی رخ می دهد، در روز های نزدیک به انتشار فیلم هایی چون Avengers: Endgame و John Wick: Chapter 3 و همچنین فصل سوم سریال Stranger Things شاهد رویداد هایی از این دسته بودیم، شهرت بازی فورتنایت با این چنین رویداد ها بسیار بیش تر می گردد.

این رویداد تا تاریخ 19 شهریور، یعنی؛ 3 روز قبل از عرضه بازی Borderlands 3 ادامه خواهد داشت.

می توانید تیزر کوتاهی که برای این رویداد ساخته شده است را در ادامه ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 302

به "همکاری دو جانبه فورت نایت و Borderlands برای پیدا کردن آیتم در دو بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری دو جانبه فورت نایت و Borderlands برای پیدا کردن آیتم در دو بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید