هاشم بیک زاده: اگر در 24 سالگی به پُست کاظمی می خوردم، به اروپا می رفتم، تیم ما شخصیت قهرمانی دارد

به گزارش کی آنلاین، هاشم بیک زاده، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال جنوب مدعی است این تیم شخصیت و لیاقت قهرمانی را دارد.

هاشم بیک زاده: اگر در 24 سالگی به پُست کاظمی می خوردم، به اروپا می رفتم، تیم ما شخصیت قهرمانی دارد

هاشم بیک زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اینکه چرا بعد از سال ها بازی در لیگ برتر تصمیم گفت به استقلال جنوب برود، گفت: من پیشنهادهایی داشتم و این تیم را به خاطر فرهاد کاظمی انتخاب کردم. ایشان در فوتبال ایران یک مربی بزرگ است و هر بازیکنی که با کاظمی کار نموده، چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفته است. وقتی به تیم فرهاد کاظمی اضافه شدم فکر نمی کردم که استقلال جنوب خیلی زود خودش را به بالای جدول برساند، ولی حالا با یک بازی کمتر فقط یک امتیاز با صدرنشین فاصله داریم و می توانیم خیلی زود به صدر جدول برسیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال جنوب در ادامه اضافه نمود: استقلال جنوب خیلی دیر بسته شد و کادر فنی هم فرصت نداشت تا تمرینات تاکتیکی و بدنسازی به صورت کامل انجام گردد. با این حال با درایت فرهاد کاظمی و کوشش بازیکنان نتایج خوبی گرفته شد. امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد. ما دو بازی تا سرانجام نیم فصل اول در پیش داریم و باید مقابل شاهین بوشهر و آلومینیوم اراک قرار بگیریم. این دو بازی حکم فینال را دارد و باید طوری نتیجه بگیریم که قهرمان شویم و به فکر بازی های نیم فصل دوم باشیم. تیم ما شخصیت و لیاقت قهرمانی را دارد و امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم.

بیک زاده که در این سال ها با مربیان سرشانس در رده باشگاهی و ملی کار نموده است، در سرانجام خاطر نشان کرد: در گذشته با مربیان بزرگی مثل کی روش، کرانچار، قلعه نویی و ... کار کردم و حالا هم شاگرد فرهاد کاظمی هستم. من بعد از سال ها چیزهایی از این مربی یاد گرفتم که قبلاً آنها را نمی دانستم. کاظمی حتی در مورد جزئی ترین نکات هم با بازیکنان حرف می زند و دنبال آموزش دادن است. وی از لحاظ فنی واقعاً فوق العاده است. من بعد از سال ها بازی در فوتبال ایران نیازی ندارم تا از کسی تعریف کنم، ولی باید بگویم که کاظمی یک مربی بی نظیر است و اگر در 24 سالگی به پُست این مربی می خوردم می توانستم خیلی پیشرفت کنم و به فوتبال اروپا بروم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 105

به "هاشم بیک زاده: اگر در 24 سالگی به پُست کاظمی می خوردم، به اروپا می رفتم، تیم ما شخصیت قهرمانی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشم بیک زاده: اگر در 24 سالگی به پُست کاظمی می خوردم، به اروپا می رفتم، تیم ما شخصیت قهرمانی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید