زمان بازگشت نورافکن به شارلوا تعیین شد

به گزارش کی آنلاین، طبق اعلام رسانه بلژیکی، قرارداد نورافکن با استقلال 6 ماهه و قرضی است و پس از این تاریخ او به شارلوا بازمی شود.

زمان بازگشت نورافکن به شارلوا تعیین شد

به گزارش، ساعتی پیش امید نورافکن، مدافع - هافبک 21 ساله تیم ملی فوتبال امید ایران با قراردادی قرضی و 6 ماهه از شارلوا بلژیک به استقلال ایران پیوست تا در نیم فصل دوم برای آبی پوشان پایتخت بازی کند. نورافکن 3 سال در استقلال بازی می کرد و ابتدای لیگ هجدهم با عقد قراردادی راهی لیگ بلژیک شد تا برای شارلوا بازی کند، اما مصدومیت و بعضی دلایل سبب شد تا او نیمکت نشین و یا از لیست تیمش خارج گردد و به همین دلیل تصمیم گرفت تا به اسقلال بازگردد.

پس از عقد قرارداد رسمی، سایت voetbalkrant با انتشار خبری نوشت: امید نورافکن که در شارلوا عملکرد خوبی نداشت و مورد اعتماد فلیس ماتزو نبود، با عقد قراردادی تا خاتمه فصل به استقلال ایران پیوست. او در شارلوا 2 بازی انجام داد، اما تصمیم گرفت تا به لیگ ایران بازگردد.

قرارداد قرضی نورافکن با استقلال 6 ماهه است و پس از آن او باید به بلژیک بازگردد.

لازم به ذکر است، در زمانیکه نورافکن در استقلال بازی می کرد او به تیم ملی فوتبال ایران دعوت می شد و عملکرد خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشت، اما پس از پیوستنش به شارلوا دچار افت شد و حالا امیدوارست با بازگشت دوباره به استقلال زیر نظر شفر بتواند به روز های اوجش بازگردد.

این بازیکن در نیم فصل دوم می تواند دوباره با پیراهن آبی ها در رقابت های لیگ برتر به میدان برود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 138

به "زمان بازگشت نورافکن به شارلوا تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بازگشت نورافکن به شارلوا تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید