نظارت و بازرسی بر اماکن گردشگری استان ایلام

به گزارش کی آنلاین، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت:132 مورد نظارت و بازرسی از اماکن گردشگری استان ایلام شده است.

نظارت و بازرسی بر اماکن گردشگری استان ایلام

کرمی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام در گفت و گو با خبرنگار از ،گفت: از اول تابستان تا 31 مرداد ماه 132 مورد بازدید نظارتی بر اماکن گردشگری استان ایلام اجرا شده است.

او با بیان اینکه 63 فقره بازدید و نظارت بر مراکز اقامتی ایلام شده است بیان نمود: 35 مورد بازدید و نظارت بر رستوران ها و مراکز اقامتی و پذیراهی بین راهی و 10 مورد بازدید از مراکز اقامتی موقت در این مدت شده است.

کرمی اضافه کرد: بازرسی و نظارت ها در قالب 4 اکیپ نظارتی در سطح استان ایلام و با اولویت شهر های گردشگرپذیر در حال اجرا می باشد.

او با اشاره به اینکه این بازدید ها شامل بازدید های تلفیقی نیز می باشد اضافه کرد: این بازرسی ها با همکاری سایر دستگاه های نظارتی از جمله دانشگاه علوم پزشکی، اماکن عمومی، بازرگانی و تعزیرات حکومتی به عمل آمده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام تاکید نمود: این بازرسی ها باعث افزایش رضایتمندی مسافران و گردشگران در سطح استان شده است.

او ادامه داد : تمامی واحدهای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در همه ابعاد اعم از اسکان، رفاه، خدمات بهداشتی و درمان، خدمات پذیرایی وخدمات رفاهی و سرگرمی مورد نظارت و بازرسی قرار می گیرند.

غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 290

به "نظارت و بازرسی بر اماکن گردشگری استان ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظارت و بازرسی بر اماکن گردشگری استان ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید