مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماراتن قیمت برندهای سامسونگ و اپل تا به روزرسانی گوشی های ال جی

به گزارش کی آنلاین، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماراتن قیمت برندهای سامسونگ و اپل تا به روزرسانی گوشی های ال جی

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

سامسونگ طی روزهای اخیر، جدیدترین گوشی هوشمند تاشو جدید خود ، گلکسی Z Flip را معرفی نموده است. ربکا هیرست ، رئیس بازاریابی سامسونگ در انگلستان ، درباره این گوشی عنوان نمود: این گوشی شبیه هیچ یک از تحاربی که تا کنون داشتید نیست. به نظر می رسید همه چیز به همین خوبی پیش می رود و او سپس درباره مشخصات و ویژگی های تلفن صحبت می کرد و پس از آن قیمت آشکار شد: 1380 دلار. اما این قیمت عادلانه است؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شاید بسیاری از کاربران آگاه نباشند که می توانند با گوگل ویس های بین المللی برقرار نمایند بدون آن که برای آن هزینه های اضافی پرداخت نمایند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها نه تنها توجه علاقه مندان به سامسونگ، بلکه توجه علاقه مندان به دنیای فناوری به سمت گوشی گلکسی Z Flip جلب شده است. این گوشی به سرعت در ایالات متحده محبوب شده تا جایی که به شدت کمیاب شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پس از آن که کنگره جهانی موبایل لغو شد، ریلمی نیز در زمینه رویدادهای خود با مشکلاتی روبرو شد و فرایند رونمایی از گوشی های جدید این شرکت شکل و شمایلی متفاوت گرفت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

در اقدامی کاملاً غافلگیرانه شرکت ال جی ماه گذشته ارائه نسخه جدیدی از اندروید 10 را برای بعضی کاربران V50 شروع کرد. براساس گزارش های متعدد ، اکنون به روزرسانی سیستم عامل برای صاحبان V50 با سرعت بیشتری به گوشی کاربران وارد می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 731

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماراتن قیمت برندهای سامسونگ و اپل تا به روزرسانی گوشی های ال جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماراتن قیمت برندهای سامسونگ و اپل تا به روزرسانی گوشی های ال جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید