لیگ دانشجویی سازمان جهانی گردشگری 2022 در سوئیس آغاز شد

به گزارش کی آنلاین، خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای منتشر شده، لیگ دانشجویی سازمان جهانی گردشگری 2022 در سوئیس آغاز شد.

لیگ دانشجویی سازمان جهانی گردشگری 2022 در سوئیس آغاز شد

لیگ دانشجویان برای ترویج توسعه استعدادهای محلی و همکاری با جوانان برای طراحی راه چاره هایی برای بعضی از مهمترین چالش های پیش روی گردشگری طراحی شده است. در طول این مسابقه، دانشجویان و دانش آموزان از کارشناسان برتر گردشگری هم در کشور خود و هم در سطح بین المللی آموزه های جدیدی فرا میگیرند. کوشش های شرکت نمایندگان به وسیله هیئت داوران بین المللی ارزیابی می گردد و پس از اولین دور مسابقات در سطح ملی، لیگ با یک فینال بزرگ دنیای به سرانجام می رسد.

با استقبال خوبی که از دو دور اول این مسابقات شد و با مشارکت حدود هزار دانشجو از سراسر دنیا، UNWTO و SECO اکنون برای پرورش استعدادهای جوان در سوئیس به وسیله اولین لیگ ملی دانشجویان UNWTO در سوئیس 2022 همکاری می نمایند.

همچون سالهای گذشته که دانش آموزان از مقطع هدایت تا دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد راه چاره های پایدار و نوآورانه ای را برای موضوعات داغ دنیای مانند مدیریت گردشگری انبوه، کاهش استفاده از ظروف پلاستیکی یکبار مصرف در محل اقامت و مقاصد گردشگری، تقویت توسعه روستایی به وسیله گردشگری، ایجاد راه چاره های ارتباطی دیجیتال، فراگیر کردن گردشگری و بسیاری موارد دیگر ارائه می نمایند، دانشجویان از سراسر سوئیس اکنون این فرصت را خواهند داشت تا با شرکت در چالش Off the Beaten Track ثابت نمایند که چرا باید به حرف های آنها گوش داده گردد.

اکنون ثبت نام برای تیم های دانشجویان کارشناسی گردشگری و مهمان نوازی از سوئیس تا سن 25 سال باز است و در 4 اکتبر 2022 سرانجام می یابد. تیم برنده پس از مسابقه Final4 زنده با همکاری دانشگاه علمی کاربردی (ZHAW) زوریخ اعلام می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 2143

به "لیگ دانشجویی سازمان جهانی گردشگری 2022 در سوئیس آغاز شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "لیگ دانشجویی سازمان جهانی گردشگری 2022 در سوئیس آغاز شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ دانشجویی سازمان جهانی گردشگری 2022 در سوئیس آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید