لامبورگینی اونتادور SVJ با تیونینگ منصوری؛ جذابیت بیشتر برای گاو خشمگین ایتالیایی

به گزارش کی آنلاین، شرکت های مختلفی در زمینه تیونینگ در جهان فعالیت می نمایند که هرکدام از آن ها تخصص خاصی در شخصی سازی خودروها دارند. با این وجود تنها یک تیونر قادر است خودروهای جذاب را جذاب تر کند و آن هم شرکت منصوری است. این تیونر بریتانیایی اکنون به سراغ لامبورگینی اونتادور سوپرولوچه جوتا رفته تا آن را خاص تر از همواره کند. از این خودرو فقط 963 دستگاه ساخته شده و منصوری نیز تنها سه دستگاه از آن را تیون نموده است.

لامبورگینی اونتادور SVJ با تیونینگ منصوری؛ جذابیت بیشتر برای گاو خشمگین ایتالیایی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

ممکن است فکر کنید که منصوری تنها بدنه خودرو را با فیبرکربن از نو طراحی نموده و رینگ های جدیدی برای آن در نظر گرفته است. این تصور کاملا غلط بوده و حجم تغییرات لامبورگینی اونتادور منصوری بیش از این مقدار برآورد می گردد. منصوری چراغ های تازه ای برای این خودرو در نظر گرفته که چهارگوش هستند و در قسمتی از سپر جلو قرار گرفتند. این چراغ های LED موجب می شوند تا اونتادور تیون شده منصوری با نسخه استاندارد SVJ کاملا متفاوت باشد. در قسمت پشتی خودرو نیز یک سیستم اگزوز سفارشی با چهارلوله عظیم قرار گرفته که ثابت می نماید اونتادور SVJ مذکور در کارخانه به فراوری نرسیده و خودرویی دست ساز است.

تغییرات مخصوص لامبورگینی اونتادور

بدنه اونتادور منصوری نیز دچار تغییراتی شده و حالا با خودرویی عریض تر از مدل استاندارد روبرو هستیم. کاپوت این خودرو از فیبرکربن ساخته شده و بعضی قطعات خودرو نظیر گلگیرهای جلو و اسپلیتر عقب نیز از نو طراحی شده اند تا از لامبورگینی اونتادور SVJ متمایز باشند.

رینگ و لاستیک خودرو نیز متفاوت از نمونه اصلی است. منصوری برای چرخ های جلو از رینگ 20 اینچی و برای چرخ های عقب از رینگ 21 اینچی استفاده نموده است. تایرهای پیرلی پی زیرو زینت بخش اونتادور SVJ منصوری هستند و در بدنه خودرو و کابین از رنگ سبز استفاده شده است. این رنگ در ترکیب با چرم آلکانترا به همراه تزئینات خاص منصوری جلوه ای دوست داشتنی پیدا نموده است.

از دیدگاه منصوری، لامبورگینی اونتادور SVJ استاندارد به اندازه کافی قدرتمند نیست و می بایست آن را تقویت کرد. به همین دلیل با دستکاری های جزئی قدرت و گشتاور موتور را افزایش داده است. لامبورگینی اونتادور منصوری اکنون 800 اسب بخار قدرت و 780 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. موتور 6.5 لیتری این خودرو قادر است تا اونتادور را در طی 2.6 ثانیه از حال سکون به سرعت صد کیلومتربرساعت برساند که نسبت به مدل استاندارد 0.2 ثانیه بهبود را نشان می دهد. سرعت نهایی مدل استاندارد اونتادور SVJ حدود 350 کیلومتربرساعت است که اکنون به 355 کیلومتربرساعت افزایش یافته است.

قیمت نسخه تیون شده از اونتادور SVJ منصوری هنوز اعلام نشده اما با توجه به اینکه نسخه استاندارد SVJ حدود 518 هزار دلار قیمت دارد، باید منتظر اعلام یک قیمت فوق العاده برای این خودرو باشیم که خرید آن را تنها برای کلکسیونرهای خاص و متمولین امکان پذیر می نماید.

منبع: motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 879

به "لامبورگینی اونتادور SVJ با تیونینگ منصوری؛ جذابیت بیشتر برای گاو خشمگین ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لامبورگینی اونتادور SVJ با تیونینگ منصوری؛ جذابیت بیشتر برای گاو خشمگین ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید