فراخوان طراحی هویت بصری برند شهر تهران

به گزارش کی آنلاین، خبرگزاری خبرنگاران- راستا توسعه تهران در سال های گذشته بر مبنای اقتضائات، بر مدار توسعه فیزیک و کالبد شهر بوده است.

فراخوان طراحی هویت بصری برند شهر تهران

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت چاپ کاتالوگ a4 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در دوره جدید، توسعه کیفی و پایدار شهر در دستور کار قرار گرفته است. در این دوره تغییر رویکرد از توسعه صرف کالبد شهر، به سمت توسعه فرهنگی، و ایجاد شهری برای همه با تاکید بر پایداری اجتماعی- فرهنگی، نیل به حکمروایی خوب شهری، توسعه پایدار محیط زیست شهری، ارتقای هوشمندی شهری و بسترسازی برای استقرار نظام نوآوری، افزایش تاب آوری شهری، و نیل به دیپلماسی شهری اثربخش، افق های تازه ای را پیش رو ترسیم کرده که این ارزش ها در جهت برندسازی می تواند تبدیل به مزیت های ملموس و مؤثر برای مخاطبان هدف شوند و به وسیله ابزارها و راهبردهای منسجم ارتباطی به جامعه هدف انتقال یابند به نحوی که برای شهر، شهروندان، و کلیه ذینفعان، خلق ارزش نماید.

لذا پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، و هم راستا با راهبرد شهرهای برجسته و پیشرو در سطح بین المللی، شهرداری تهران پروژه طراحی و تدوین نشان برتر شهر تهران را در دستور کار قرار داده و در کوشش است با مشارکت حداکثری نخبگان، صاحب نظران و نهادهای مسئول، این امر مهم را به نحو مطلوب به سرانجام رساند. در این زمینه، با توجه به سرانجام فاز مطالعاتی طرح و معین راهبردهای کلان برند (ویژند) شهری، از هنرمندان، مجموعه های خلاق طراحی وتبلیغاتی، و کلیه علاقه مندان، دعوت می کند تا در خلق هویت بصری ویژند شهر، مطابق با دستاوردهای فاز پژوهشی طرح، مشارکت کنند.

به این ترتیب از کلیه شهروندان، مجموعه های خلاق طراحی وتبلیغاتی، و صاحب نظران ادبی و هنری، دعوت می کند تا در خلق شعار و نشان بصری شهر، مطابق با دستاوردهای فاز پژوهشی طرح، مشارکت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نتایج پژوهشی و دستورالعمل فراخوان به سایت مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به آدرس https://ccia.tehran.ir/ و برگه پروژه نشان برتر شهر تهران مراجعه کنید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1545

به "فراخوان طراحی هویت بصری برند شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان طراحی هویت بصری برند شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید