عزت اللهی: امیدوارم شرایط مثل قبل از جام جهانی نباشد، رقبا با صددرصد آمادگی می آیند

به گزارش کی آنلاین، سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که شرایط تیم ملی در آستانه جام ملت ها همانند پیش از جام جهانی نباشد.

عزت اللهی: امیدوارم شرایط مثل قبل از جام جهانی نباشد، رقبا با صددرصد آمادگی می آیند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سعید عزت اللهی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: برای مسابقات جام ملت ها آماده می شویم و این دومین اردوی مان است. لژیونرها هم به تیم اضافه شدند و امروز در تمرین گروهی شرکت می کنیم و مثل همیشه هدفمان این است که بتوانیم به ایده آل ترین حد آمادگی برسانیم.

وی درباره بازی دوستانه روز سه شنبه آینده با بولیوی عنوان نمود: بولیوی تیم خوبی است و امیدوارم بتوانیم حداکثر استفاده را ببریم.

عزت اللهی درباره این موضوع که بازیکنان تیم ملی مدت زمان زیادی است که کنار هم کار می نمایند، گفت: قطعا همینطور است، مربی که بالای سر ماست نزدیک به 8 سال است که در ایران با کار می نمایند. بازیکنان بزرگی در تیم ملی کار کردند. اسکلت تیم اسکلتی است که در این 8 سال تغییر نموده ولی ساختار و روند کار تیم تغییر ننموده است. روند تکنیکی و تاکتیکی تیم مثل قبل است. امیدوارم تا جام ملت ها بتوانیم به مرز آمادگی کامل برسیم.

هافبک تیم ملی فوتبال درباره حضور رقبای قوی در جام ملت ها گفت: همانطور که می دانید تیم های ژاپن، کره و... بازی تدارکاتی زیادی دارند و با صددرصد آمادگی می آیند. امیدوارم از الان کنار هم باشیم و اینطور نباشد که مثل جام جهانی در یک ماه آخر بگوییم تیم ملی احتیاج به همدلی و هماهنگی دارد. از همین امروز هم آغاز کنیم دیر نیست. اگر ایران بعد از چند سال قهرمان جام ملت ها گردد برای همه هموطنان مان خوب است. همه ایرانی ها چه در داخل و چه در خارج به این مسئله افتخار می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 65

به "عزت اللهی: امیدوارم شرایط مثل قبل از جام جهانی نباشد، رقبا با صددرصد آمادگی می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزت اللهی: امیدوارم شرایط مثل قبل از جام جهانی نباشد، رقبا با صددرصد آمادگی می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید