صدور الکترونیکی کارت راهنمایان گردشگری در استان کرمان

به گزارش کی آنلاین، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از صدور و تمدید الکترونیکی کارت راهنمایان گردشگری در این استان اطلاع داد.

صدور الکترونیکی کارت راهنمایان گردشگری در استان کرمان

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمان، فریدون فعالی با اعلام این خبر اظهار کرد: از این پس راهنمایان گردشگری استان کرمان می توانند برای تسهیل فرایند صدور و تمدید کارت های فعالیت به سامانه جامع راهنمایان گردشگری به آدرس https://Ta.ichto.ir مراجعه نمایند.

او با اشاره به اینکه فعالیت راهنمایان گردشگری فاقد مجوز در سایت های تاریخی استان کرمان ممنوع است، اضافه نمود: تمام راهنمایان گردشگری می توانند با ارائه کارت های فعالیت صادر شده از سوی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به هدایت گردشگران در اماکن تاریخی و گردشگری بپردازند که در غیر این صورت از فعالیت آن ها در اماکن و سایت های تحت پوشش جلوگیری می گردد.

فعالی با بیان اینکه در حال حاضر 440 راهنمای گردشگری در استان کرمان مجوز فعالیت دارند، توضیح داد: اغلب راهنمایان گردشگری استان کرمان در زمینه های تاریخی، گردشگری و طبیعت گردی فعال هستند.

او با تاکید بر لزوم آموزش مستمر راهنمایان گردشگری استان کرمان اعلام نمود: خوشبختانه با همکاری انجمن راهنمایان گردشگری استان کرمان کارگاه های مختلف آموزشی ویژه راهنمایان گردشگری در ایام مختلف سال برگزار می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 593

به "صدور الکترونیکی کارت راهنمایان گردشگری در استان کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور الکترونیکی کارت راهنمایان گردشگری در استان کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید