صبر و استقامت و فداکاری های جانبازان برای ما درس آموز است

به گزارش کی آنلاین، عبدالله پاکاری در دیدار با عباد جانباز معظم 70 درصد و محمد افکار جانباز معظم 50 درصد که به همراه رئیس صندوق قرض الحسنه شاهد گیلان انجام شد،روز جانباز را یادآور رشادت ها و ایثارگری های جانبازان دانست و اظهار کرد:این روز فرصت مغتنمی است که فداکاری های شما عزیزان در هشت سال دفاع مقدس تبیین شود.

صبر و استقامت و فداکاری های جانبازان برای ما درس آموز است

به گزارش خبرنگاران گیلان،پاکاری با بیان اینکه جانبازان با تحمل رنج بر جای مانده از دوران دفاع مقدس روزگار می گذرانند،گفت:صبر و استقامت و فداکاری ها و از جان گذشتگی های جانبازان که هر لحظه سختی ها را متحمل می شوند برای ما درس آموز است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان ادامه داد:وظیفه داریم علاوه بر تلاش در جهت رفع مسائل جامعه ایثارگری،بیش از پیش خدمت جانبازان و خانواده های معظم شهدا برسیم.

پاکاری حضور در منازل شهدا و ایثارگران را روحیه بخش توصیف کرد و اضافه کرد:زمانی که برای ادای احترام و تکریم به حضور پدران و مادران و همسران معظم شهدا،جانبازان و آزادگان می رسیم، گفتار و رفتار محبت آمیز آنان سراسر درس و عبرت و سرمشق برای همه مسئولان است.

وی اعلام کرد:امروز همه ما باید درک و فهم خود را نسبت به ارزش و مقام شهدا و شان و منزلت ایثارگران و خانواده های معزز آنان بالا ببریم و به نیکی و شایستگی از آنان یاد کنیم و آرمانشان را ادامه دهیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 1560

به "صبر و استقامت و فداکاری های جانبازان برای ما درس آموز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صبر و استقامت و فداکاری های جانبازان برای ما درس آموز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید