شاهین آغاز خوبی برای ذوب آهن خواهد بود

به گزارش کی آنلاین، به گزارش خبرنگاران، علیرضا منصوریان شامگاه پنج شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی در برابر شاهین بوشهر، بازی مهمی برای ما است زیرا ما برخلاف نظر کارشناسان بازی خوبی را ارائه می کنیم اما ذخیره امتیازاتمان کافی نیست.

شاهین آغاز خوبی برای ذوب آهن خواهد بود

وی بازی در برابر شاهین را یک آغاز خوب برای ذوب آهن توصیف کرد و ادامه داد: ما در تمرینات خود کوشش می کنیم مسائل و بی دقتی های بازیکنان را رفع کنیم و در قسمت عقب زمین دقت عمل و تمرکزمان را بهبود ببخشیم. بازی فردا می تواند آغاز خوبی برای ما باشد تا بتوانیم اولین 3 امتیاز را در خانه کسب کنیم.

سرمربی ذوب آهن درباره شناخت خود از شاهین بوشهر شرح داد: به تیم شاهین بوشهر و کریمیان که در نخستین سال مربیگری ام در پاس همدان افتخار داشتم که شاگرد من بود خوش آمد می گویم. معیار شناخت ما از شاهین، بازی این تیم در برابر پرسپولیس نبود بلکه بازی این تیم برابر سایپا بود که 2 بر صفر پیش افتادند.

وی ادامه داد: هفته پیش برای شاهین هفته خوبی نبوده و این موضوع می تواند برای ما خطرناک باشد زیرا ممکن است آن ها بخواهند خودشان را پیدا نمایند و برای احقاق حق به میدان بیایند و شرایط دیگری را رقم بزنند و ما باید با احتیاط وارد مسابقه شویم و با همان شرایطی که در برابر سپاهان و تراکتور بازی کردیم فردا نیز بازی خواهیم کرد.

منصوریان شاهین را تیم خطرناکی توصیف کرد و اضافه کرد: شاهین تیم خطرناکی است که به پدیده هم به سختی باخت و ما به این تیم احترام می گذاریم. در مسابقات لیگ شرایط طوری نیست که تیمی تواند بگوید از تیم دیگری بسیار بهتر است.

همه از ذوب آهن انتظار پیروزی برابر شاهین را دارند

وی با بیان اینکه در برابر همه تیم ها برای 3 امتیاز بازی می کنیم اضافه کرد: همه از ذوب آهن انتظار پیروزی برابر شاهین را دارند اما من به بازیکنان می گویم که باید در برابر همه تیم ها برای پیروزی بازی کنیم. مجموعه تیم و مدیرعامل روزهای سختی را پشت سر می گذارند و اگر حواس خود را جمع نکنیم ممکن است غافلگیر شویم. بچه ها تمرکز خوبی دارند و فکر می کنم فردا روز خوبی برای ما باشد.

سرمربی ذوب آهن در شرح حواشی روزهای اخیر و درگیری خود با یکی از طرفداران اعلام کرد: اخبار تا به تهران برسد خیلی زود تغییر می نماید. درگیری ما موضوع خاصی نبود و تنها یک کشمکش حرفی بود. من طرفداران پیشکسوت تیم را که همواره در کنار تیم هستند بسیار دوست دارم و بعضی از آنان درباره دهه 50 ذوب آهن حرف می زنند که من در آن زمان تازه به جهان آمده بودم. اینکه گفته می گردد زد و خورد فیزیکی اتفاق افتاده و اینکه خبر به تهران برسد درست نیست.

وی ادامه داد: این موضوعات در خیلی از تیم ها مثل استقلال عادی است و شاید هر روز بین طرفداران این اتفاق بیافتد اما در ذوب آهن از آنجا که تیم بی حاشیه ای است چنین اتفاقی بزرگنمایی می گردد. هر کسی سعی دارد به نحوی ایده خود را برای رشد تیم بیان کند و از نظر من این اتفاق یک اتفاق عادی بود که یک طرفدار می خواست از سرمربی درباره تیم سوال بپرسد و ممکن است کشمکشی هم ایجاد گردد.

منصوریان با بیان اینکه تمام هدف ما این است که ذوب آهن نتیجه بگیرد بیان داشت: ما باید دست به دست هم بدهیم تا تیم از این شرایط خارج گردد و اگر در 2 هفته اخیر روند خوبی را از سر بگیرد می تواند دوباره به فرم ایده آل خودبرسد. ما سال گذشته در هفته نوزدهم به این فرم رسیدیم اما سال جاری این شانس را داریم که زودتر فرم ایده آل خود را بازیابی کنیم.

می خواهیم از معراج مراقبت کنیم

وی با حمایت از معراج اسماعلی دروازه بان جوان ذوب آهن اضافه کرد: ما می خواهیم از معراج مراقبت کنیم تا یک رشید مظاهری، علرضا بیرانوند و سید حسین حسینی تحویل فوتبال ایران بدهیم و از رسانه ها می خواهم که از او حمایت نمایند. قرارداد معراج بلند مدت است و می توان او را برای تیم بیمه کرد. با همه احترامی که برای دروازه بانان تیم قائلم معراج را به بزرگترهای تیم سپردم تا او را کنترل و حمایت نمایند.

سرمربی ذوب آهن درباره غایبان تیمش اعلام کرد: خوشبختانه مصدوم یا محرومی برای بازی فردا نداریم اما مسعود ابراهیم زاده که به خاطر فوت مادر خود 20 روزی همراه ما نبود باید آماده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: konline.ir شناسه مطلب: 526

به "شاهین آغاز خوبی برای ذوب آهن خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین آغاز خوبی برای ذوب آهن خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید